  • 1. Data: 2004-07-05 10:00:58
    Temat: prawnik z prawa samorządowego poszukiwany
    Od: "Gabi Blue" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cześć wszystkim, mam ogromną prośbę, potrzebuję opinii prawnej nt.
    funkcjonowania Rady Gminy, zgodności Statutu Gminy z innymi ustawami,
    kontroli Komisji Rewizyjnej, wstępu przedstawicieli mediów na posiedzenia
    Rady i jej komisji itp. Niestety potrzebuję to na jutro w południe, ale będę
    też potrzebować porad z zakresu ogólnie mówiąc:
    - prawo administracyjne i samorządowe
    - prawo zamówień publicznych
    - prawo konstytucyjne
    - prawo podatkowe (darowizny itp.)
    To na później troszkę...

    Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą pomoc, bo dzwonienie wg ksiązki
    telefonicznej już mnie wykańcza :(

    Pozdrawiam :)
    Gabi

  • 2. Data: 2004-07-05 10:06:53
    Temat: Re: prawnik z prawa samorządowego poszukiwany
    Od: PMem<m...@f...pl>

    > Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą pomoc, bo dzwonienie wg
    ksiązki
    > telefonicznej już mnie wykańcza :(

    Polecam Katalog PomocPrawna.INFO:
    http://www.pomocprawna.info/search/