  • 1. Data: 2002-02-25 14:26:17
    Temat: prawnik do walki z WaParkiem (warszawa)
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    Hej.
    czy ktoś walczył już z WaParkiem w Warszawie o anulowanie kary?

    Opłaciłem parkowanie, tylko przez pomyłkę położyłem kwitek spodem do
    góry i był nieczytelny :-)
    Oczywiście zablokowali mi auto (rejestracja niewarszaska) ale jak tylko
    to zauważyłem to poszedłem do ich biura a tam pani ze Straży Miejskiej
    spisała co trzeba i jak wróciłem do auta to blokady już nie było :-)).
    Następnego dnia złożyłem reklamację w WaParku na ul. Brackiej, bo skoro
    opłaciłem parkowanie to kara powinna być anulowana.
    Co zrobić jak jej nie anulują. To całe 50 zł ! Złożyć wniosek do
    prokuratury o próbę wyłudzenia pieniędzy? Bo jeśli mam kwitek to nie
    mogę być ukarany. Tak to każdemu można by przecież walnąć mandat i
    upierać się, że nie zapłacił.
    Co robić?
    --
    Pozdrówka
    Wojtek GaduGadu: 1137408

  • 2. Data: 2002-02-26 18:03:03
    Temat: Re: prawnik do walki z WaParkiem (warszawa)
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik Wojtek S <w...@p...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...
> [...]
    > prokuratury o próbę wyłudzenia pieniędzy? Bo jeśli mam kwitek to nie
    > mogę być ukarany. Tak to każdemu można by przecież walnąć mandat i

    kopią biletu i wnosić o anulowanie kary jako niezasadnej. Żądaj pisemnej
    odpowiedzi z zapewnieniem, że tak zrobili! Oryginał biletu zostawić
    na przyszłość i olać ich i nie płacić. Moim zdaniem powinni dać spokój!

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 3. Data: 2002-02-26 23:11:32
    Od: "Piotr Trociński" <m...@p...com.pl>

    Co to, jakas krucjata przeciwko firmom pobierajacym oplaty za
    parkowanie? Najpierw Katowice a teraz Warszawa :))
    A tak na powaznie - zdaje sie, ze dla kontrolerow podstawa do
    stwierdzenia, czy postoj zostal oplacony, jest umieszczony w widocznym,
    umozliwiajacym skontrolowanie (spojrzenie na niego), miejscu kwitek
    stwierdzajacy fakt oplacenia postoju.
    Wspomniales, ze byl odwrocony a wiec nieczytelny. Dla kontrolera byla
    wiec podstawa wlepienia mandatu. Nie mam pojecia jak do takich
    przypadkow odnosi sie WaPark (moze dorwe gdzies ich regulamin). Moze
    uznaja reklamacje (czuje, ze potraca sobie oplate manipulacyjna).

    Piotr Trocinski

  • 4. Data: 2002-02-27 08:24:39
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    A czy wogole blokowanie kol jest zgodne z prawem?
    Slyszalem o przypadku ze w Poznaniu zablokowali kola w noweym aucie (BMW czy
    Mercedes),
    facet nie widzial blokady, wsiadl i ruszyl urywajac sobie to i owo,
    teraz nie widze juz zeby blokowali, moze zabulili mu slono?

    > wiec podstawa wlepienia mandatu. Nie mam pojecia jak do takich
    > przypadkow odnosi sie WaPark (moze dorwe gdzies ich regulamin).

    Czy ktos moze sobie wlepiac mandat na podstawie regulaminu?
    Nie wiem ale wydaje mi sie to dziwne.

    Moze ktos wie jakie przepisy reguluja tzw. strefy parkowania i oplaty?

  • 5. Data: 2002-02-27 09:22:43
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    "Piotr Trociński" wrote:

> [...]
    > przypadkow odnosi sie WaPark (moze dorwe gdzies ich regulamin). Moze
    > uznaja reklamacje (czuje, ze potraca sobie oplate manipulacyjna).
    Spokojnie, złożyłem odwołanie w WaParku, czekam na decyzję. W GW
    wyczytałem, że na razie odwołania leżą i czekają na lepsze czasy bo w
    związku z niejasnym regulaminem i zmianami dzielnic, gmin, itp w
    Warszawie nie rozpatrują odwołań.
    Opłatę administracyjną (w wysokości maks 10% kary - czyli 5 zł!) mogę
    ponieść ale nie zapłacę całej kary. W końcu okazałem ważny bilet.

    --
    Pozdrówka
    Wojtek

  • 6. Data: 2002-02-27 09:24:59
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    Dante wrote:

> [...]
    regulamin jest w internecie ale NIE MA go na parkomatach.
    http://www.wapark.com.pl/

    --
    Pozdrówka
    Wojtek