  • 1. Data: 2002-02-25 11:56:54
    Temat: Spadek i podatki
    Od: <u...@p...onet.pl>

    Moja mama otrzymała w spadku po ojcu kilka działek. Za zycia mojego dziadka
    była to ziemia rolna, teraz gmina przekształca działki na budowlane. W jakiej
    wysokości będzie obliczony podatego od spadku? Moja mama rejestrując działki u
    notariusza i zakładając księgi wieczyste chce przekazać te działki mnie. Jaki
    podatek ja zapłacę? Jakie są koszty notarialne? Czy korzystniejsze jest
    przekazanie tych działek w darowiźnie czy w innej formie?
    Dzięki za pomoc Ula