    From: "Dante" <d...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawnik do walki z WaParkiem (warszawa)
    Date: Wed, 27 Feb 2002 09:24:39 +0100

    A czy wogole blokowanie kol jest zgodne z prawem?
    Slyszalem o przypadku ze w Poznaniu zablokowali kola w noweym aucie (BMW czy
    Mercedes),
    facet nie widzial blokady, wsiadl i ruszyl urywajac sobie to i owo,
    teraz nie widze juz zeby blokowali, moze zabulili mu slono?

    > wiec podstawa wlepienia mandatu. Nie mam pojecia jak do takich
    > przypadkow odnosi sie WaPark (moze dorwe gdzies ich regulamin).

    Czy ktos moze sobie wlepiac mandat na podstawie regulaminu?
    Nie wiem ale wydaje mi sie to dziwne.

    Moze ktos wie jakie przepisy reguluja tzw. strefy parkowania i oplaty?