  • 121. Data: 2018-12-23 22:51:37
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 15:55, J.F. pisze:

    > Ale ja pisalem o pobiciu, a nie udziale w bojce ...

    Udział w bójce łatwiej. Pobicie, to musisz każdemu dowieść, że uderzył i
    to jego uderzenie spowodowało obrażenia powyżej 7 di. To z zasady jest
    trudne.

    > Ja ? To Ty przeciez piszesz, ze to tylko przekroczenie uprawnien ...

    Piałem, że to a się dowieść.

  • 122. Data: 2018-12-23 22:53:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-12-18 o 15:59, Budzik pisze:

    > Powaznie? Dwóch gosci zneca sie nad trzecim.
    > Duszenie, paralizator i zgon. I nic sie nie stało? To naprawde poprosze o
    > przykłady...

    Poicie ze skutkiem śmiertelnym, to też ciężkie przestępstwo. Ale inne,iż
    zabójstwo.

  • 123. Data: 2018-12-24 02:52:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 23-12-18 o 15:55, J.F. pisze:

> [...]
    >uderzył i
    >to jego uderzenie spowodowało obrażenia powyżej 7 di. To z zasady

    A udzial w bojce robi z ofiary przestepce.
    Ale moze to dla policjanta lepiej - statystyki wzrosna ...

    >Piałem, że to a się dowieść.

    ale czy dobrze wnioskuje, ze jak poseł bije, to Ci sie nie podoba.
    A jak policjant, to tylko przekroczenie uprawnien przeciez.

    J.

  • 124. Data: 2018-12-24 10:49:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-12-18 o 02:52, J.F. pisze:

    > A udzial w bojce robi z ofiary przestepce.

    Przeczytaj cały przepis :-) Kto bierze udział w bójce lub pobiciu, w
    którym naraża się człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty
    życia albo nastąpienie skutku określonego w art. 156 § 1 lub w art. 157
    § 1, (...). Grupa merytoryczna, to pozwalam sobie skracać pewne rzeczy
    zakładając, że są oczywiste.

    > Ale moze to dla policjanta lepiej - statystyki wzrosna ...

    Nie. To nadal będzie jeden czyn.

    > ale czy dobrze wnioskuje, ze jak poseł bije, to Ci sie nie podoba.
    > A jak policjant, to tylko przekroczenie uprawnien przeciez.

    Widziałeś gdzieś Ustawę o użyciu Środków Przymusu Bezpośredniego przez
    Posłów i Senatorów? Ja osobiście nie.

  • 125. Data: 2018-12-24 11:14:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 24-12-18 o 02:52, J.F. pisze:

    >Przeczytaj cały przepis :-) Kto bierze udział w bójce lub pobiciu, w

    To czym sie rozni bójka od pobicia

> [...]
    >157
    >§ 1, (...). Grupa merytoryczna, to pozwalam sobie skracać pewne

    Pisales za to, ze trzeba ustalac kto zadal smiertelny cios, a tu
    "bierze udzial w pobiciu" ..

    >Nie. To nadal będzie jeden czyn.

    Ale sprawcow zlapanych o jednego wiecej.

    >Widziałeś gdzieś Ustawę o użyciu Środków Przymusu Bezpośredniego
    >przez
    >Posłów i Senatorów? Ja osobiście nie.

    Bo jak policjant czlowieka w kajdankach w kiblu razi paralizatorem w
    celu wymuszenia zeznan, to nie jest dla mnie uzycie SPB, tylko
    znecanie, napad z uzyciem niebezpiecznego narzedzia i nieumyslne
    spowodowanie smierci.

    A, i oczywiscie przekroczenie uprawnien tez, bedzie czwarty zarzut do
    kolekcji.

    J.

  • 127. Data: 2018-12-24 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chyba nie uważasz, że poważnie pisałem o duszeniu kabelkiem.

    Trudno mi odczytac gdzie zartujesz...

    > Po
    > prostu mylisz pojęcia. Duszenie mogło mieć spokojnie miejsce
    > zupełnie poza kadrem kamery z tasera.

    Rozumiem. Czyli zbieg okolicznosci.
    Dodatkowo ukrycie filmu i nie wyjasnienie sprawy to zbieg okolicznosci nr
    2.
    W ogole to najprawdopodobniej Stachowicz był chory i zmarł naturalnie a
    reszta to po prostu zbieg okolicznosci nr 3, 4,5 itd...
    No i skoro mamy taki poważny zbieg zbiegów okolicznosci to "nic sie nie
    stało" i policjanci moga wrocic do służby... i nie ma sie za bardzo czym
    interesowac.

    Naprawde tak brzmi linia obrony i wyjasniania tej sprawy?

    > Rozumiem. Tylko co to ma wspólnego z omawianym przez nas tu tematem?
    > Ludzie powinni być zdrowi, bogaci i szczęśliwi. Ja nigdy nie
    > twierdziłem, że ci policjanci są niewinni - ani, że winni - o po
    > protu nie wiem, co się tam stało.

    Ano to ze skoro szefostwo nie zadbało o prawidłowe wyjasnienie, o
    przejrzystosc procesu itd. to nie nadaje sie na szefostwo.
    A w zwiazku z tym szybkie znalezienie kolejnej posady przez człowieka
    który wykazał się takim brakiem umiejetnosci zarzadzania wydaje sie mocno
    dziwne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 126. Data: 2018-12-24 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Poicie ze skutkiem śmiertelnym, to też ciężkie przestępstwo. Ale
    > inne,iż zabójstwo.

    No i?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 128. Data: 2018-12-24 13:26:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-24 o 12:59, Budzik pisze:

    > No i?

    No i mundurowa mafia twierdzi że takich bandytów nawet zwolnić
    nie ma podstaw, będą dopiero czekać na wyrok sadu.

    Pozdrawiam

  • 129. Data: 2018-12-24 13:28:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-23 o 22:36, cef pisze:

    > Ale nie ma dowodów, że to bez zgody poszkodowanego się odbyło, prawda?

    A ma dowody że zgoda była?

    Pozdrawiam

  • 130. Data: 2018-12-24 14:50:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-12-24 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > A ma dowody że zgoda była?

    Tego nie wiem, ale widzę, że kwestionuje wszystko,
    że nie ma pewności itd - ostatnio dorzucił, że nie wiadomo czy do tego kibla
    zawlekli poszkodowanego funkcjonariusze czy sam tam zawędrował.
    Tak więc na pewno jest materiał, żeby komendanta wybielić.