  • 1. Data: 2018-12-21 10:06:01
    Temat: CBA tropi nieprawidłowości w SKOK Wołomin
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Piotr Kaczorek w 2013 r. pożyczył w SKOK Wołomin 160 tys. zł, ale przez
    kolejne co najmniej cztery lata nie spłacał zaciągniętego kredytu - ustalił
    Onet. Według raportu przygotowanego przez biegłego, który wyceniał majątek
    SKOK Wołomin, do 1 lipca 2017 r. Kaczorek zalegał - łącznie z odsetkami
    karnymi - na kwotę ponad 200 tys. zł. Dziś pracuje w CBA, które bada
    nieprawidłowości w SKOK-u."

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/onet-ujawn
    ia-tajemniczy-kredyt-rzecznika-cba-w-skok-wolomin/gz
    b9k1v

    "Piotr Kaczorek zaciągnął kredyt w SKOK Wołomin w czerwcu 2013 r. Był
    wówczas rzecznikiem prasowym Starostwa Powiatowego w Wołominie, w którym
    rządzili ludzie związani z PiS. Pożyczył 160 tys. zł.

    SKOK Wołomin upadł w lutym 2015 r. Wkrótce potem stało się jasne, że z kasy
    wyprowadzono ponad 3 mld zł. Widzieliśmy przygotowaną 1 lipca 2017 r. listę
    tysięcy osób, które zaciągały kredyty w SKOK Wołomin i następnie ich nie
    spłacały. Jest ona w aktach sprawy upadłościowej SKOK Wołomin prowadzonej
    przez sąd rejonowy w Warszawie. Wśród osób, które zalegają ze spłatą
    kredytu, znajduje się Piotr Kaczorek z Wydziału Komunikacji Społecznej CBA,
    odpowiadający za kontakty z mediami, a więc pełniący rolę rzecznika
    prasowego tej instytucji.

    Co więcej, z akt wynika, że w ciągu kilku lat z pożyczonej kwoty Kaczorek
    spłacił zaledwie 4 tys. zł. Wraz z odsetkami, także karnymi, wciąż zalegał
    w lipcu 2017 r. na kwotę ponad 204 tys. zł.

    To nie wszystko. Z listy przygotowanej dla syndyka wynika także, kiedy
    Kaczorek dokonał ostatniej wpłaty na konto SKOK Wołomin: w sierpniu 2014 r.
    Wówczas obecny rzecznik CBA wpłacił zaledwie 2,5 tys. zł. Później - choć o
    aferze w SKOK Wołomin trąbiły wszystkie media i stało się jasne, że tysiące
    ludzi straciło swoje fundusze - zaniechał dalszych spłat. Pomiędzy
    sierpniem 2014 r. a lipcem 2017 r. nie zwrócił już Kasie ani złotówki. Z
    akt sprawy nie wynika, czy Kaczorek podjął się spłaty kredytu w późniejszym
    okresie."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2018-12-21 15:51:42
    Temat: Re: CBA tropi nieprawidłowości w SKOK Wołomin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]

    >zalegał
    >w lipcu 2017 r. na kwotę ponad 204 tys. zł.

    Rzecz godna sprawdzenia, ale innych powodow moze byc mnostwo -
    przypadkowa zbieznosc nazwisk, falszywy kredyt - moze jest ofiarą.

> [...]
    >2014 r.
    >Wówczas obecny rzecznik CBA wpłacił zaledwie 2,5 tys. zł. Później -

    Dziwne troche - od takiego kredytu to bank powinien z 1000 zl co
    miesiac chciec.

> [...]
    >ludzi straciło swoje fundusze - zaniechał dalszych spłat. Pomiędzy
    >sierpniem 2014 r. a lipcem 2017 r. nie zwrócił już Kasie ani

    No i slusznie - co bedzie złodziejom płacil :-)

    >akt sprawy nie wynika, czy Kaczorek podjął się spłaty kredytu w
    >późniejszym
    >okresie."

    A syndyk co ? Wezwan nie wysyla, teczka sie zapodziala, czy tez z PiS
    ?

    Czy zdazyl sprzedac kredyt innemu Krukowi ?

    J.

  • 3. Data: 2018-12-23 11:42:36
    Od: b...@g...com

    użytkownik Olin napisał:
> [...]
    > SKOK Wołomin, do 1 lipca 2017 r. Kaczorek zalegał - łącznie z odsetkami
    > karnymi - na kwotę ponad 200 tys. zł. Dziś pracuje w CBA, które bada

    Cieszymy się że łaskawy onet rzucił ludowi ochłapa celując w jedną opcję,
    ale cieszylibyśmy się bardziej gdyby łaskawy onet opublikował
    cała listę. Czy może RODO nie pozwala? Chyba pozwala skoro jakieś
    tam nazwiska wypłynęły.

    2,2 miliarda wygenerowało ratowanie SKOK Wołomin. A dalszych kilkaset milionów -
    upadłego SKOK "Kopernik".

    I tu mamy kolejne piętro montażu, bo oba te podmioty działały osobno od SKOK-ów
    podległych Kasie Krajowej Biereckiego, "Kopernikiem" zarządzali lokalni działacze PO,
    a Wołomin był z Kasą Krajową ostro skłócony i już w 2012 ludzie Biereckiego pisali na
    Wołomin do KNF donosy. W Wołominie (wbrew nazwie będącego bankiem o zasięgu
    ogólnokrajowym), jeśli potwierdzą się prokuratorskie zarzuty, rzeczywiście doszło do
    grubej afery o gangsterskim charakterze - przez podstawione "słupy" mafia
    wyprowadziła zeń około 600 milionów.
    https://fakty.interia.pl/opinie/ziemkiewicz/news-sko
    k-czyli-montaz-i-antymontaz,nId,1705826

    W końcu do kogo należą sądy i prokuratura? Do peło czy do pisu?
    Chciałbym wiedzieć kogo opierdolić.

  • 4. Data: 2018-12-23 11:51:21
    Od: b...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > A syndyk co ? Wezwan nie wysyla, teczka sie zapodziala, czy tez z PiS
    > ?

    Najpierw trza określić kto za co odpowiada i komu spłacać.
    Czemu to wszystko tak wolno idzie. Jak upadł SK Bank w Wołominie
    gdzie też ostre geszefty kręcili, też przez jakiś czas nie było wiadomo
    komu spłacać kredyt.

    Straty banku wynoszą już ponad 2 mld złotych.
    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,prezesi
    -znanych-spolek-zatrzymani-afera-wieksza-od-amber-go
    ld,223539.html

    I co? I nic. Aj Tracz dobrze wie co pastować, a co pominąć, sprytny Tracz.

  • 5. Data: 2018-12-23 14:08:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik bytomir.kwasigroh napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >Czemu to wszystko tak wolno idzie. Jak upadł SK Bank w Wołominie
    >gdzie też ostre geszefty kręcili, też przez jakiś czas nie było

    Jak nie wiadomo ?
    Ciagle temu samemu bankowi/skokowi.

    Ale moze faktycznie tylko duren splaca, madry czeka na obnizke

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-03-09/rada-w
    ierzycieli-skok-wolomin-odrzucila-propozycje-syndyka
    /

    (tu co prawda o spoldzielcow chodzi, ktorzy mieli obowiazek doplacic
    wklady ... albo i nie mieli ...

> [...]
    old,223539.html
    >I co? I nic. Aj Tracz dobrze wie co pastować, a co pominąć, sprytny

    no jak nic - winni siedza :-)

    Tylko ile z tych 2 mld to przypadek taki jak wyzej - jest kredyt, jest
    kredytobiorca, ma prace - a syndyk komornika nie wzywa ...

    A moze by tak komisje sejmowa ?
    Jaki dobry w sciaganiu pieniedzy, a ostatnio jakis bezrobotny, moglby
    sie znowu wykazac :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-12-24 15:52:22
    Od: b...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > A moze by tak komisje sejmowa ?
    > Jaki dobry w sciaganiu pieniedzy, a ostatnio jakis bezrobotny, moglby
    > sie znowu wykazac :-)

    Nie te standardy co w usa. Tu komisje praktycznie mało
    co wyjaśniły, ot polityczna napierdalanka.

    Z ciekawostek.
    1. wiśnieski reklamuje skok polaszczyka
    https://youtu.be/2PiaaasXJ7A
    2. wiśnieski bierze kredyt
    Córka Dominika Tajner-Wiśniewska i jej mąż Michał Wiśniewski nie spłacają kredytu w
    SKOK Wołomin na kwotę 3,4 mln zł,

    3. Michał Wiśniewski zdecydował się ogłosić upadłość konsumencką. Artysta nie daje
    sobie rady z długami.

    :)

    I co proponujesz? Wyciąć mu nerkę?:)

  • 7. Data: 2018-12-25 13:13:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Dec 2018 06:52:22 -0800 (PST),
    b...@g...com napisał(a):

    > Nie te standardy co w usa. Tu komisje praktycznie mało
    > co wyjaśniły, ot polityczna napierdalanka.

    A w USA cos wyjasnily ?

    A niech sie ponapierdalaja politycznie - bedzie ciekawiej :-)

    > Z ciekawostek.
    > 1. wiśnieski reklamuje skok polaszczyka
    > https://youtu.be/2PiaaasXJ7A

    Jak to artysta ... zyje z reklam :-)

> [...]
    SKOK Wołomin na kwotę 3,4 mln zł,
    > 3. Michał Wiśniewski zdecydował się ogłosić upadłość konsumencką. Artysta nie daje

    A co ten Skok - dal kredyt i nie spytal "a jakie ma pan
    zabezpieczenie" ?

    Nawiasem mowiac - prasa donosi, ze wille Wisniewskiego sprzedano za
    3.85 ml, a kupila ... Dominika Tajner. To ja juz nic nie rozumiem,
    ale ktos te 3.5mln odzyskal ...

    J.

  • 8. Data: 2018-12-25 20:01:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 grudnia 2018 13:13:56 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Nawiasem mowiac - prasa donosi, ze wille Wisniewskiego sprzedano za
    > 3.85 ml, a kupila ... Dominika Tajner. To ja juz nic nie rozumiem,

    Gdyby te 3,85mln wpłacił Wiśniewski to hipoteka na willi by się zwolniła i kolejny
    komornik mógłby się wykazać a i w upadłości konsumenckiej by "przeszkadzała"
    A tak 3,85mln wpłaciła Dominika wiec reszta komorników którzy stoją w kolejce musi
    kwity "egzekucja bezskuteczna" pisać a willa tam gdzie była tam jest;)Chyba że jakiś
    konkretny komornik będzie i zajmie po raz drugi wille bo "we władaniu";)
    Ale raczej nie bo Michał może teraz konsumencko upadać.

    > ale ktos te 3.5mln odzyskal ...

    Pewnie syndyk SKOKu Wołomin
    Tyle że kilka już lat ci syndycy pracują a ciągle oficjalnej informacji nie ma ile do
    BFG wróciło.

  • 9. Data: 2018-12-27 12:31:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Dec 2018 15:51:42 +0100, J.F. napisał(a):

    > Rzecz godna sprawdzenia, ale innych powodow moze byc mnostwo -
    > przypadkowa zbieznosc nazwisk, falszywy kredyt - moze jest ofiarą.

    To rutynowa przypadłość funkcjonariuszy dojnej zmiany, że czepiają się ich
    całkowicie bezpodstawnie. Tego nawet kolesie zawiesili:
    https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/5
    87804,piotr-kaczorek-zawieszenie-cba.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2018-12-27 12:38:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 23 Dec 2018 02:42:36 -0800 (PST), b...@g...com
    napisał(a):

    > Cieszymy się że łaskawy onet rzucił ludowi ochłapa celując w jedną opcję,
    > ale cieszylibyśmy się bardziej gdyby łaskawy onet opublikował
    > cała listę.

    Pierwsze słyszę, żeby Onet służył do spełniania zachcianek piSSdzielskiej
    trollni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek