  • 1. Data: 2007-08-02 15:33:59
    Temat: porady radców prawnych
    Od: "golab24" <g...@p...onet.pl>

    witam czy sa gdzies darmowe porady w poznaniu

    noElka

  • 2. Data: 2007-08-03 07:23:27
    Temat: Re: porady radców prawnych
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2007 17:33:59 +0200, golab24 napisał(a):

    > witam czy sa gdzies darmowe porady w poznaniu
    > noElka

    http://www.google.com/search?hl=pl&q=dy%C5%BCur+praw
    nika+pozna%C5%84

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 3. Data: 2007-08-03 07:23:55
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 02 Aug
    2007 17:33:59 +0200, golab24 zeznał(a):

    > witam czy sa gdzies darmowe porady w poznaniu

    pytasz czy jakiś radca w poznaniu łamie zasady etyki i chwali się tym
    publicznie ?

    Chyba nie dostaniesz odpowiedzi ;)

  • 4. Data: 2007-08-03 07:29:29
    Od: "golab24" <g...@p...onet.pl>

    > pytasz czy jakiś radca w poznaniu łamie zasady etyki i chwali się tym
    > publicznie ?

    a udzielanie darmowe porad dla biednych ludzi to łamanie etyki????

  • 5. Data: 2007-08-03 08:22:42
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    2007 09:29:29 +0200, golab24 zeznał(a):

    > a udzielanie darmowe porad dla biednych ludzi to łamanie etyki????

    dla nich tak.
    BTW: Czy biedni płacą hydraulikom?

  • 6. Data: 2007-08-03 09:47:26
    Od: "golab24" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    > 2007 09:29:29 +0200, golab24 zeznał(a):

    > dla nich tak.
    > BTW: Czy biedni płacą hydraulikom?

    cena wymiany bojlera ok 200 zl

    10 min rozmowy z radca prawnym ..... bezcenne ????

  • 7. Data: 2007-08-03 09:57:38
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    2007 11:47:26 +0200, golab24 zeznał(a):

    > 10 min rozmowy z radca prawnym ..... bezcenne ????

    jeśli to jest 10 minut rozmowy to spokojnie możesz wrzucić tutaj, bo
    wygląda to na jedno pytanie i jedną odpowiedź.

    Ale mam dziwne wrażenie, że chodzi o skomplikowaną kwestię i wiele pracy

  • 8. Data: 2007-08-03 13:40:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > Tzn dla kogo? Dla wszystkich radców Twoim zdaniem?

    A rozporządzenie o wynagrodzeniu nie mówi o stawkach minimalnych ?
    Bierzesz mnie (np 0 Zł) naruszasz rozporządzenie.

    Choć jest tam wyjątek ;)

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 9. Data: 2007-08-03 13:43:43
    Od: "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    > 2007 09:29:29 +0200, golab24 zeznał(a):

    > dla nich tak.

    Tzn dla kogo? Dla wszystkich radców Twoim zdaniem? Nie widzę w kodeksie
    etyki takiego zakazu

  • 10. Data: 2007-08-03 14:38:00
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    2007 15:43:43 +0200, Roman Rumpel zeznał(a):

    > Tzn dla kogo? Dla wszystkich radców Twoim zdaniem? Nie widz? w kodeksie
    > etyki takiego zakazu

    można go wyprowadzić chociażby z art. 25 ust. 3 zdanie pierwsze Zasad
    etyki.