  • 31. Data: 2007-05-14 04:49:45
    Temat: Re: pomylona przesyłka ? zatrzymać ? [OT]
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    PiotRek wrote:

    > O tym właśnie pisałem.

    Znaczy się twierdzisz, że ktoś jest w Chorzowie, bo serwer news
    zarejestrował adres IP firmy z Chorzowa?

    > Bredzisz, post został wysłany przez Google, które przyjmuje
    > wszystko.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem. Nie pisałem o serwerze news.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 32. Data: 2007-05-14 21:46:12
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 maja 2007 22:20
    (autor PiotRek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f27ru1$f8e$2@inews.gazeta.pl>):

    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przeczytaj cały mój post.

    Nie wiem o jaki post chodzi, bo katolicki się niedawno skończył...

    Ale piszesz tak:

    > Podaj choć jeden argument, dla którego ktoś, kto nie ma nic
    > na sumieniu, używa nie swojego IP.
    >
    > Bo albo wątkotwórca jest w Chorzowie (a nie w Irlandii),
    > albo kombinuje, żeby ukryć miejsce swojego pobytu.

    Więc Ci tłumaczę, że może się nie ukrywa ani nie jest w chorzowie, a ma tam
    kompa z którego pisze.... Np. w Irlandii niekoniecznie musi mieć
    wszystko...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl

  • 33. Data: 2007-05-15 21:05:56
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    > Znaczy się twierdzisz, że ktoś jest w Chorzowie, bo serwer news
    > zarejestrował adres IP firmy z Chorzowa?

    Nie, nie twierdzę tak.

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem. Nie pisałem o serwerze news.

    Nie? Wydawało mi się, że piszemy o serwerze news (w tym
    przypadku googlegroups). A Ty ni z tego ni z owego piszesz
    o jakimś polskim serwisie...

    Piotr

  • 34. Data: 2007-05-15 21:09:16
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Ale się uśmiałem. Polecam http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2505831
    (a także http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2560759).

    > Ale piszesz tak:
    > Więc Ci tłumaczę, że może się nie ukrywa ani nie jest w chorzowie, a ma tam
    > kompa z którego pisze.... Np. w Irlandii niekoniecznie musi mieć
    > wszystko...

    Czy Wasza Ponurość może jasno napisać, o co Jej chodzi?

    Piotr

  • 35. Data: 2007-05-15 21:19:47
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 15 maja 2007 23:09
    (autor PiotRek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f2d7jh$dvs$2@inews.gazeta.pl>):

    > Czy Wasza Ponurość może jasno napisać, o co Jej chodzi?

    A co jest niejasne? Wasza Nowoczesność sugeruje, że ktoś się ukrywa tylko
    dlatego że przesyła listy za pośrednictwem komputera z innego miejsca niż
    przebywa... A my Waszej Nowoczesności wyjaśniamy iże wcale tak być nie
    musi.

  • 36. Data: 2007-05-16 16:15:14
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > A Ty czytaj ze zrozumieniem.

    A jednak myśl i rób to logicznie. Komputer z którego wysłano wiadomość
    znajdował się w sieci firmy Telpol z Katowic. Myślisz że to tak wielki
    operator że jego końcówki dostępne są poza granicami Polski ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 37. Data: 2007-05-16 16:19:07
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Dostępu do internetu nie, ale adres IP jak najbardziej. Szczególnie gdy
    > np. klientowi zależało na zachowaniu tego adresu po wyjeździe. Nawet
    > jeżeli masz rację, i wątkotwórca nie jest w Irlandii, to nie ma żadnych
    > podstaw żeby twierdzić że jest w Chorzowie.

    Jasne, "zależało na zachowaniu adresu". Do tego celu ktoś kiedyś
    wymyślił DNS... Co do IP - uważasz że specjalnie dla gościa który się
    łakomi na modem za 200 złotych ktoś będzie konfigurować routery na całej
    trasie ? Masz wyobraźnię, nie powiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 38. Data: 2007-05-16 16:25:15
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Wrak Tristana pisze:

> [...]
    > dlatego że przesyła listy za pośrednictwem komputera z innego miejsca niż
    > przebywa... A my Waszej Nowoczesności wyjaśniamy iże wcale tak być nie

    Ok - nie wnikając w kwestie techniczne, bo w istocie gość mógłby
    siedzieć np. na zdalnym pulpicie, to na podstawie oceny treści postu
    uważasz że to właśnie taki gość ? Że będzie się celowo ukrywał by zadać
    takie pytanie jakie zadał ?

    Chodziło przecież o to by zdyskredytować nadawcę, który wymyśla
    tłumaczenie by upewnić się czy nic mu się nie stanie gdy połakomi się na
    modem za 195PLN w miejsce "czegośtam" za 30PLN... Prawdopodobnie jest
    właśnie klientem Telpolu a babcia została wykorzystana do tego, by ocena
    moralna postu nie była tak oczywista.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 39. Data: 2007-05-16 17:59:40
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Sebcio Łastowski wrote:

    > A jednak myśl i rób to logicznie. Komputer z którego wysłano
    > wiadomość znajdował się w sieci firmy Telpol z Katowic. Myślisz że to
    > tak wielki operator że jego końcówki dostępne są poza granicami Polski ?

    No brawo. Nareszcie dotarło. *Komputer z którego wysłano wiadomość*. A
    nie jego operator.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 40. Data: 2007-05-16 18:02:31
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Sebcio Łastowski wrote:

> [...]
    > wymyślił DNS... Co do IP - uważasz że specjalnie dla gościa który się
    > łakomi na modem za 200 złotych ktoś będzie konfigurować routery na całej

    Nie. Wystarczy że mu serwer proxy/vpn postawi.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak