  • 1. Data: 2007-05-09 18:01:20
    Temat: pomylona przesyłka ? zatrzymać ?
    Od: smbsone <s...@w...pl>

    witam! zamówiłem przez allegrą sprzęt do komputera małej wartości ok.
    30 zł. przesyłka miała przyjść na moją babcie, gdyż przebywam za
    granicą. po 2 dniach ponoć przyszło pudełko - i okazało się że w
    pudełku jest co innego niż zamawiałem, wart 195 zł modem. i co z tym
    zrobić ? wydaje mi sie ze firma sie lekko pomylila na moją korzyść.

    obecnie wyslano do mnie emaila z pytaniem - czy wszystko się zgadza z
    moim zamowieniem.

    co zrobic ? jestem za granicą, moja babcia ma 90 lat i nie bedzie tego
    pakować i na poczte tyrać tego odsyłać + koszty. ktorych nie zamierzam
    ponosić

    co radzicie ? w sumie taki modem może mi sie przydać i przeboleje
    stratę sprzetu za 30 zł.

    co mi grozi jak sie nie przyznam ? (pewnie i tak sprawdzą po
    zamówieniu co wyslali i stany w magazynie). jednak ja jestem w
    Irlandii i nie zamierzam sie tym zajmować -mam wieksze problemy

    co radzicie ? oczywiscie pomijam wątek moralny- bo co mnie obchodzi
    jak firma nie wie co wysyła. pozdr Adam

  • 2. Data: 2007-05-09 19:36:41
    Temat: Re: pomylona przesyłka ? zatrzymać ?
    Od: "Maciej. W" <t...@t...bez.tego.pl>

    > co zrobic ?

    Być uczciwym?

  • 3. Data: 2007-05-09 20:19:38
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 09-05-2007 o 21:36:41 Maciej. W <t...@t...bez.tego.pl>
    napisał(a):

    > Być uczciwym?

    Proponuje, w tej opcji bycia uczciwym, napisac nadawcy, zeby przyslal
    swoja przesylke kurierem, ktory odbierze od babci poprzednia przesylke.
    Nie bedzie problemu z wysylaniem tego.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 4. Data: 2007-05-09 20:47:19
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    smbsone wrote:
> [...]
    > moim zamowieniem.
    >
    > co zrobic ? jestem za granicą, moja babcia ma 90 lat i nie bedzie tego

    Super ta babcia... zna się na modemach i na ich cenie :)

  • 5. Data: 2007-05-09 21:02:32
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > swoja przesylke kurierem, ktory odbierze od babci poprzednia przesylke.

    Szczególnie, że jak sie sprzedawca zorientuje to babcia będzie się musiała
    tłumaczyć :-)

    K.

  • 6. Data: 2007-05-09 21:08:28
    Od: smbsone <s...@w...pl>

    a co mi grozi jak powiem im ze przesylka w porządku i ze jestem
    zadowolony i sciemnie ze wszystko ok jak w zamowieniu.czyli nie dam po
    sobie poznac ze cos jest nie tak............

    pewnie mają dokumenty i sie skapneli co poslali ale czy taki pracownik
    co to pomylil sie przyzna w firmie ? pewnie zmieni stan magazynowy w
    remamencie i heja :)

    a powaznie co mi grozi ? przeciez nie moga mi udowodnic ze coś wzialem
    od nich.skoro sami mi podeslali to kwestia tego co jest w przesylce -
    jest moją wlasnoscią prawda ?

  • 7. Data: 2007-05-09 21:27:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "smbsone" <s...@w...pl> napisał

    > a powaznie co mi grozi ?

    Będziesz się smażył w piekle.

  • 8. Data: 2007-05-09 21:43:20
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > a powaznie co mi grozi ?

    Nic wielkiego. Będziesz musiał zwrócić lub zapłacić.

    > co jest w przesylce -
    > jest moją wlasnoscią prawda ?

    Tylko wg Prawa Kalego.
    Twoją własnością jest to za co zapłaciłeś.

    K.

  • 9. Data: 2007-05-09 21:46:50
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    smbsone wrote:
    Pewnie... lej na to - wyspowiadsz się i będzie OK...
    Jak nie to zapisz się do PiSu lub innego ciulstwa ...
    Pokażesz się w berecie, klepniesz zdrowaśkę i nikt się nie kapnie że nie
    nadajesz się nawet na wicepremiera :)

  • 10. Data: 2007-05-09 22:03:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szczególnie, że jak sie sprzedawca zorientuje to babcia będzie się
    > musiała
    > tłumaczyć :-)

    Babcia z czystym sumieniem powie, ze nie ma zielonego pojęcia co to było.
    Takie małe, zielone ze złotymi kreseczkami. :-)