  • 1. Data: 2007-05-09 19:38:05
    Temat: NIP
    Od: "@nn" <a...@g...pl>

    Córce zostało przyznane stypendium naukowe, UM domaga się dokumentów
    dodatkowych w tym NIP-u. Czy możliwe jest nadanie NIP-u dwunastolatce?
    Ania
    --
    *****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
    ******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

  • 2. Data: 2007-05-09 20:32:07
    Temat: Re: NIP
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    @nn napisał(a):
    > Córce zostało przyznane stypendium naukowe, UM domaga się dokumentów
    > dodatkowych w tym NIP-u. Czy możliwe jest nadanie NIP-u dwunastolatce?
    Tak.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-05-09 21:28:01
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2007-05-09 21:38, @nn napisał(a):
    > Córce zostało przyznane stypendium naukowe, UM domaga się dokumentów
    > dodatkowych w tym NIP-u. Czy możliwe jest nadanie NIP-u dwunastolatce?
    > Ania
    Jak najbardziej.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 4. Data: 2007-05-09 22:52:24
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "@nn" <a...@g...pl> wrote in message
    > Córce zostało przyznane stypendium naukowe, UM domaga się dokumentów
    > dodatkowych w tym NIP-u. Czy możliwe jest nadanie NIP-u dwunastolatce?
    > Ania

    Złożyć NIP-3 w US z dołączonym wyjaśnieniem po co jej NIP.
    Dowód jej wyrobić najpierw.

  • 5. Data: 2007-05-10 05:39:27
    Od: "@nn" <a...@g...pl>

    witek napisał(a):
    > "@nn" <a...@g...pl> wrote in message
    >
    > Złożyć NIP-3 w US z dołączonym wyjaśnieniem po co jej NIP.
    > Dowód jej wyrobić najpierw.

    No to jest srednio wykonalne, pismo przyszło przedwczoraj - dokumenty
    mam dostarczyc najpóźniej do jutra.
    Ania

  • 6. Data: 2007-05-10 06:58:08
    Od: J-23 <k...@g...pl>

    On 10 Maj, 07:39, "@nn" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    pl/html*********
    > "Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone

    Wszelkie kwestie prawne osoby niepelnoletniej pozostaja w gestii
    rodzica lub opiekuna prawnego. Teoretycznie powinien sprawe zalatwic
    NIP taty lub mamy.

    Janek(J-23)

  • 7. Data: 2007-05-10 12:52:29
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2007-05-10 00:52, witek napisał(a):
    > Złożyć NIP-3 w US z dołączonym wyjaśnieniem po co jej NIP.
    Nie pamiętam abym musiał uzasadniać. Składa się NIP-3 i już.
    Zaświadczenie o nadaniu numeru przychodzi pocztą.

    > Dowód jej wyrobić najpierw.
    Że co??? Bzdura. Żadnego dowodu nie trzeba wyrabiać.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 8. Data: 2007-05-10 12:58:35
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2007-05-10 07:39, @nn napisał(a):
    > No to jest srednio wykonalne, pismo przyszło przedwczoraj - dokumenty
    > mam dostarczyc najpóźniej do jutra.
    > Ania
    Wykonalne (oidp): skałdasz NIP-3, na kopii otrzymujesz potwierdzenie
    złożenia w US. Taką kopię przedstawiasz do wglądu w szkole dziecka (czy
    w UM jak mówisz), a gdy otrzyma ono juz NIP wtedy informujesz o tym. U
    mnie to wystarczyło.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 9. Data: 2007-05-10 13:08:34
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message
    > Nie pamiętam abym musiał uzasadniać. Składa się NIP-3 i już. Zaświadczenie
    > o nadaniu numeru przychodzi pocztą.

    Było już tysiąc razy więc nawet mi sie nie chce zaczynać kolejny raz tego
    samego.

  • 10. Data: 2007-05-10 14:28:11
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Thu, 10 May 2007 08:08:34 -0500, witek napisał(a):

    > Było już tysiąc razy więc nawet mi sie nie chce zaczynać kolejny raz tego
    > samego.

    Nikt cię nie prosił o to. Po co w ogóle tego posta napisałeś?