  • 41. Data: 2007-05-16 20:08:44
    Temat: Re: pomylona przesyłka ? zatrzymać ? [OT]
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Sebcio Łastowski napisał(a):
    > A jednak myśl i rób to logicznie. Komputer z którego wysłano
    > wiadomość znajdował się w sieci firmy Telpol z Katowic. Myślisz że to
    > tak wielki operator że jego końcówki dostępne są poza granicami Polski ?
    Niewazne gdzie bywam, proba wykrycia zidentyfikowania mnie podczas
    rozmowy przez gg (sa narzedzia podajace adres IP rozmowcy) wskaza Ci ze
    rozmawiam z Lodzi, z komputera ktorego w zyciu na oczy nie widzialem.
    --
    badzio

  • 42. Data: 2007-05-18 08:42:29
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    badzio pisze:

    > Niewazne gdzie bywam, proba wykrycia zidentyfikowania mnie podczas
    > rozmowy przez gg (sa narzedzia podajace adres IP rozmowcy) wskaza Ci ze
    > rozmawiam z Lodzi, z komputera ktorego w zyciu na oczy nie widzialem.

    Podobnie jak przez Skype'a - wiesz dlaczego ? Bo zwykle po drodze jest
    serwer i to jego IP będziesz widział jako drugą stronę.
    Co do narzędzi, nawet w głupim Windowsie jest netstat - proponuję
    uruchomić :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 43. Data: 2007-05-18 08:43:05
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Nie. Wystarczy że mu serwer proxy/vpn postawi.

    Wierzysz w to, że ten konkretny gość korzysta z VPN'u ? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 44. Data: 2007-05-18 09:01:36
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Sebcio Łastowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Podobnie jak przez Skype'a - wiesz dlaczego ? Bo zwykle po drodze
    > jest serwer i to jego IP będziesz widział jako drugą stronę.
    Nie. Dlatego ze czesto korzystam z kompa na ktorym nie ma gg a nawet
    jesli jest to nie chce zakladac swojego profilu - wiec pracuje na koncie
    shellowym komputera uczelnianego.
    --
    badzio

  • 45. Data: 2007-05-18 11:15:50
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    badzio pisze:

    > Nie. Dlatego ze czesto korzystam z kompa na ktorym nie ma gg a nawet
    > jesli jest to nie chce zakladac swojego profilu - wiec pracuje na koncie
    > shellowym komputera uczelnianego.

    Widzisz, nigdy nie sądziłem że jest klient GG pod shellem ;) Ujawnisz,
    co to za cudo ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 46. Data: 2007-05-18 11:36:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 18 May 2007 13:15:50 +0200,
    Sebcio Łastowski <s...@n...com> screamed:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/EKG_(komunikator_intern
    etowy)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 13:34:32 user up 11345 days, 1:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Resistance is useless! (If < 1 Ohm)

  • 47. Data: 2007-05-19 13:27:11
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Sebcio Łastowski wrote:

    > Wierzysz w to, że ten konkretny gość korzysta z VPN'u ? ;)

    Nie wierzę. Natomiast nie widzę związku pomiędzy moimi wierzeniami
    a miejscem gdzie autor wątku się znajduje.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 48. Data: 2007-05-19 13:29:37
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    > Nie, nie twierdzę tak.

    Cytat 1:
    To nie jest Irlandia tylko Polska.

    Cytat 2:
    Bo albo wątkotwórca jest w Chorzowie (a nie w Irlandii),
    albo kombinuje, żeby ukryć miejsce swojego pobytu.

    > Nie? Wydawało mi się, że piszemy o serwerze news (w tym
    > przypadku googlegroups). A Ty ni z tego ni z owego piszesz
    > o jakimś polskim serwisie...

    Źle Ci się wydawało. Prosiłeś o argumenty dla którego ktoś, kto nie ma
    nic na sumieniu, używa ,,nie swojego'' IP.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak