  • 1. Data: 2004-01-26 06:34:50
    Temat: podzial majatku
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Czytałem wczoraj post "Rodrig von Falkenstein'a" i nie
    załapałem o co mu chodziło. Oczywicie o post z
    przyszłoci.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Tanie wina są dobre gdyż są tanie i dobre."

  • 2. Data: 2004-01-26 06:44:39
    Temat: Re: podzial majatku
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał
    w wiadomości news:bv2ce4$mph$1@inews.gazeta.pl

    > przyszłoci.

    Oczywiście chodzi o "przyszłości". :) Miałem uruchomiony
    "fajny" programik który, jak się okazało, nie pozwalał
    pisać "ś" i "ź". Na "ź" zauważyłem, a "ś" mi umknęło. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Zobaczyłem wolno poruszającego się starszego pana o smutnej twarzy,