  • 1. Data: 2004-01-25 22:18:58
    Temat: dzien wolny ,a sprawa sluzbowa
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Mam taka sytuacje. Jestem z Bytomia ,pracuje w Katowicach. Tak sie zlozylo
    ,ze dostalem wezwanie na Komende Wojewodzka w Katowiacach na jutro. Jest to
    zwiazane ,z dochodzeniem przeciwko bylemu pracownikowi w firmie w ktorej
    pracuje. Mam tam zlozyc zeznania jako swiadek. Pech w tym ,ze jutro mam
    dzien wolny ,ktory dostaje za sobote robocza. Musze wiec poswiecic swoj czas
    i benzyne zeby stawic sie na wezwanie. Moje pytanie. Czy moge rzadac od
    pracodawcy jakies rekompensaty z tytulu skrocenia mojego dnia wolnego? Np.
    godziny do wybrania? Albo zwrot kosztow za benzyne? Czy jest to sprawa
    firmowa ,czy pracodawca nie ma nic do tej sprawy? Dodam ,ze reszta
    pracownikow dostala wezwania w czasie godzin pracy i jada na komende
    sluzbowym samochodem. Na mnie akurat tak trafilo ,ze w tym dniu nie pracuje.
    Interesuja mnie konkretne przepisy ,jak kodeks reguluje takie sprawy.

    MarkX
    gg 2354154
    Uwaga!!! Usun zabezpieczenie antyspamowe jak mi odpowiadasz

  • 2. Data: 2004-01-25 23:03:13
    Temat: Re: dzien wolny ,a sprawa sluzbowa
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał:

    > Mam taka sytuacje. Jestem z Bytomia ,pracuje w Katowicach...

    juz ktos o to pytal ostatnio i taka uzyskal odpowiedz:

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 3. Data: 2004-01-26 09:56:05
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > juz ktos o to pytal ostatnio i taka uzyskal odpowiedz:

    malo mi ona mowi :) nic konkretengo

  • 4. Data: 2004-01-26 18:41:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Czy zapłaci pracodawca, to już jego dobra wola. Ale możesz zwrócić się o
    zwrot kosztów do organu Cię wzywającego. Dostaniesz koszty przejazdu i
    ryczałt za koszty. Nie pamiętam kwoty, zresztą się zmienia. Wystarczy, że
    zażądasz tego od przesłuchującej Cię osoby.