  • 1. Data: 2004-01-25 21:32:41
    Temat: Zatrzymali mi samochod!!!
    Od: Apollo<a...@i...pl>

    Witam

    Zatrzymano mi samochod na granicy.

    W uzasadnieniu napisali ze: Zatrzymanie rzeczy- samochodu i dowodu

    rejestracyjnego - dokonane przez Straż Graniczną wynikalo z

    uzasadnionego podejrzenia, ze numer identyfikacyjny VIN i dowod

    rejestracyjny pojazdu zostaly sfalszowane.

    Samochod jest na 100% legalny, byl serwisowany w polsce w ASO i

    mam na to dokumenty i znam wszystkich poprzednich wlascicieli.

    Jedyny problem to jest taki ze na granicy nie mogli znalezc numeru

    vin. Samochod byl bity w miejscu gdzie powinny byc numery vin i

    dlatego podejrzewam ze jakis lakiernik nie dopatrzyl i nie chcacy

    zamalowal numer vin, farba w tym miejscu jest stara , a ja nie

    ruszalem tego miejsca.

    Mam nastepujace pytania: co moze mnie czekac, za brak widocznego

    numeru vin? Czy istnieje mozliwosc przyspieszenia sprawy?(na

    komendzie dowiedzialem sie ze powolano bieglego ktory ma ustalic

    numery vin ale to potrwa nawet 4 miesiace)

    Prosze o POMOC!

    Z gory serdecznie dziekuje za szybka odpowiedz!

    P.S

    Ostatnio mnie poinformowano ze dowod rejestracyjny nie jest

    podrobiony :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-26 08:44:17
    Temat: Re: Zatrzymali mi samochod!!!
    Od: "ii" <i...@i...ii>

    Użytkownik "Apollo" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > P.S
    >

    > Ostatnio mnie poinformowano ze dowod rejestracyjny nie jest
    >

    > podrobiony :)

    To, czy dowód rejestracyjny jest podrobiony dobrze sam wiesz, bo albo go
    otrzymałeś w wydziale komunikacji, albo kupiłeś od podejrzanego gościa. A jak z
    przeglądem technicznym? Może jest to nowy samochód i nie załapałeś się jeszcze
    na przegląd, ale jeśli tak to diagnosta nie zwrócił uwagi na brak numeru, bo
    zdecydowanie powinien!!! Może stemple diagnosty są podrobione?

  • 3. Data: 2004-01-26 14:10:24
    Od: "Slawek" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    bo
    > zdecydowanie powinien!!! Może stemple diagnosty są podrobione?

    A co w przypadku jesli numer sam zniknal? Dzieje sie tak chyba we
    wszystkich fiatach, bo tam numery silnika nie sa nabijane tylko
    zdaje sie nanoszone jakos iskrowo czy cos w tym stylu. Szczesliwcy
    i wybrancy ciesza sie tym numerem przez pare lat od nowosci a pozniej
    szlag go trafia :( Slyszalem o przypadkach ze w Punto znikal juz po
    roku od nowosci.
    I jeszcze jedno pytanie - kiedy silnik zacznie byc traktowany jak czesc
    zamienna tak jak to jest w innych normalnych krajach ?

    Pozdrawiam
    Slawek

  • 4. Data: 2004-01-26 14:45:57
    Od: Apollo<a...@i...pl>

    Samachod jest stary i dokumenty mam wpozadku tylko celnikowi na
    granicy sie cos ubzduralo ze brak mi jakiejs pieczatki w dowodzie i
    dlatego stwierdzil ze jest falszywy. Jednak na komendzie stwierdzono
    ze w moim miescie nie steplowano tej owej pieczatki ktorej szukal
    celnik i ze dowod nie jest podrobiony. Pozostaje jeszcze kwestja
    samochodu. Cala sprawa ciagnie sie juz ponad miesiac a konca nie
    widac. Moze ktos potrafi mi odpowiedziec w jaki sposob moge wymusic
    przyspieszenie sprawy i odzyskac samochod. Dodam tylko ze
    samochod jest naprawede stary ma 18 lat i to naprawde jest smieszne
    nie mowiac juz jakie przejscia mialem przez tych cenikow na granicy.

    Naprawde prosze o pomoc i jakas dobra rade.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-01-26 20:25:19
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > I jeszcze jedno pytanie - kiedy silnik zacznie byc traktowany jak czesc
    > zamienna tak jak to jest w innych normalnych krajach ?

    U mnie jest. Mam Escorta zarejestrowanego w Polsce. Moge ten silnik
    wymienic bez zadnych klopotow formalnych ;)

    ps.

    Sprowadzony z Niemiec ;)

    --
    Krzysiek, Krakow, bordowy Ford Escort 1.6 16V LPG

  • 6. Data: 2004-01-27 20:01:49
    Od: Apollo<a...@i...pl>

    Naprawde nik nei jest w stanie mi doradzic co mam zrobic w takie
    sytuacji???

    -> http://usenet.pomocprawna.info