  • 1. Data: 2005-03-23 07:12:15
    Temat: pobiła mnie ochrona marketu
    Od: Oki <p...@w...pl>

    Sytuacja wyglądała tak :
    Wszedłem do sklepu Globi na dosłownie 2 min. Stwierdziłem że nie mają
    tego co mnie interesuje i wyszedłem. Niczego nawet nie dotknąłem.
    Przy wyjściu ochroniarz powiedział w bardzo niemiły sposób że mam iść z
    nim na zaplecze. Odmówiłem. Kazał pokazywać co mam pod ubraniem i w
    kieszeniach. Odmówiłem. Chciałem go wyminąć i wyjść ze sklepu. Wezwał
    kolegę. Rzucili mną w wózki sklepowe. Następnie ubliżali mi i rzucili
    mnie na podłogę na środku wejścia do sklepu i wyłamywali mi ręce. Mimo
    to nie dałem się zaciągnąć na zaplecze. Powiedzieli że jestem
    złodziejem. Całe zajście trwało ok 40 min i narobili mi mnóstwo wstydu.
    Powiedzieli że wezwali Policję ale naprawdę wezwali sobie posiłki z
    grupy interwencyjnej. Wtedy ja wezwałem na pomoc Policję. Ochrona widząc
    że ze zdenerwowania drżą ni ręce robiła złośliwe uwagi że niby jestem
    narkomanem na głodzie. Przy ludziach na środku sklepu. Gdy zrobiło mi
    się słabo a od ciosu w brzuch jaki otrzymałem od nich zrobiło mi się
    niedobrze , poprosiłem przyglądającą się temu zajściu kierowniczkę
    sklepu( jak się przedstawiała) o wodę, odmówiła.
    Dopiero Policja wezwała do mnie pogotowie.
    Oczywiście policjant przeszukał mnie i stwierdził że niczego ze sklepu
    nie zabrałem. Zarządałem ukarania sprawców pobicia.
    Zgrozy dodaje fakt że znalazłem się w tej okolicy tylko dlatego że
    zawiozłem dziecko na zajęcia dodatkowe, które odbywają się w okolicy
    sklepu i dziecko po zakończeniu zajęć wystraszone nie wiedziało dlaczego
    mnie nie ma a potem przeżyło szok widząc jak przywozi mnie policja.
    Przywieżli mnie ponieważ poprosiłem bo nie miałem jeszcze siły chodzić a
    lekarz pogotowia powiedział żebym jeszcze jakiś czas nie prowadził auta.

  • 2. Data: 2005-03-23 08:04:54
    Temat: Re: pobiła mnie ochrona marketu
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Oki" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przywieżli mnie ponieważ poprosiłem bo nie miałem jeszcze siły chodzić a
    > lekarz pogotowia powiedział żebym jeszcze jakiś czas nie prowadził auta.

    Moze warto byloby zainteresowac tym zdarzeniem jakas gazete? Napewno szansa
    na naprawienie wyrzadzonej szkody bylaby duzo wieksza i osilki dostana do
    wiwatu.

    Mariusz

  • 3. Data: 2005-03-23 09:30:18
    Od: "tomekk" <t...@r...com>

> [...]

    > Przywieżli mnie ponieważ poprosiłem bo nie miałem jeszcze siły chodzić a
    > lekarz pogotowia powiedział żebym jeszcze jakiś czas nie prowadził auta.

    Bardzo Cię proszę! Nie zostawiaj tego tak!
    Idź do gazety, idź do federacji konsumentów, do prawnika, nie wiem -
    wszędzie - może koledzy coś doradzą...
    Ale nie zostawiaj tego tak!
    Nie możemy pozawalać na to by traktowano nas jak bydło!
    tomekk

  • 4. Data: 2005-03-23 10:06:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    uwaga.onet.pl , oni reszte zrobia :)

    P.

  • 5. Data: 2005-03-23 10:44:11
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Wed, 23 Mar 2005 08:12:15 +0100, Oki <p...@w...pl> wrote:

    [...]

    Widzisz takie bezmózgi jak ci "ochroniarze" jak widzą kogoś słabszego
    to od razu na niego "naskakują" widziałem sytuację w jednej z dyskotek
    jak 2 metrowy ochroniarz dostał baty od boksera usiadł i płakał jak
    dziecko :D. Nie powinieneś tego tak zostawić szkodę jaką ci wyrządzili
    powinni naprawić tak jak ktoś już napisał do uwagi z nimi.

    --
    ...:::PoZdRaWiAm:::...a Tu JeSt ZaGaDkA http://www.kwamac.prv.pl/
    Stokrotce gratulujemy kierownika: mietła, piepsz, żecz

  • 6. Data: 2005-03-23 10:46:47
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 23 Mar 2005 11:06:46 +0100, użyszkodnik "Przemek R..."
    .pl> napisał:

    > uwaga.onet.pl , oni reszte zrobia :)

    to jeszcze zalezy czy gosciu chce na tym zarobic czy narobic szumu, ja
    tam widze trzecia opcje a mianowicie zaproponowac supermarketowi
    polubowne zalatwienie sprawy polegajace na przelaniu odpowiedniej sumy
    pieniedzy w zamian za nie robienie niczego, w koncu zyjemy w
    cywilizowanym kraju, pomyłki się zdarzają, najwazniejsze zeby je w
    cywilizowany sposób załatwić

    --
    futszaK
    601061867

  • 7. Data: 2005-03-23 11:50:22
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    .pl> napisał:

> [...]
    > pieniedzy w zamian za nie robienie niczego, w koncu zyjemy w
    > cywilizowanym kraju, pomyłki się zdarzają, najwazniejsze zeby je w

    Jasne. I potem sytuacja się będzie powtarzać, bo nie kazdy będzie dochodził
    swoich praw. Głupstwo! Żadnych pieniędzy.
    Aha - ten post leci na większość grup, więc wątpię żeby gość odpowiedział...

    Pozdr
    Onzo

  • 8. Data: 2005-03-23 12:13:02
    Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw>

    ta.pl> napisał:

    > Jasne. I potem sytuacja się będzie powtarzać, bo nie kazdy będzie dochodził
    > swoich praw. Głupstwo! Żadnych pieniędzy.
    > Aha - ten post leci na większość grup, więc wątpię żeby gość odpowiedział...

    Na moje oko autor pierwszego posta to troll.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 9. Data: 2005-03-23 12:16:03
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Oki wrote:
    [ciach]

    Czy jeśli mnie spotkałaby podobna sytuacja i np. broniłbym się siłą to
    nie grozi mi sprawa o pobicie ochroniarza?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 10. Data: 2005-03-23 12:37:54
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    .pl> napisał:

> [...]
    > pieniedzy w zamian za nie robienie niczego, w koncu zyjemy w
    > cywilizowanym kraju, pomyłki się zdarzają, najwazniejsze zeby je w

    pomyłki ? rzuculi nim o kosze, pobili, to chyba nie była pomyłka
    nawet gdyby coś ukradł, żyjemy w cywilizowanym świecie, można grzecznie
    wezwać policję a nie rzucać człowiekiem w supermarkecie

    pozdrawiam :)