  • 21. Data: 2005-03-27 12:46:08
    Temat: Re: pobiła mnie ochrona marketu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    :
    > Przede wszystkim, to nie jest pobicie, tylko nadużycie uprawnień przez
    > pracowników ochrony. Nie daj się pod żadnym pozorem wpuścić w kanał z
    > pobiciem, bo raczej nie da się dowieść obrażeń ciała powyżej 7-miu dni i
    > sprawa padnie. Nadużycie uprawnień polegające na bezpodstawnym
    > pozbawieniu wolności, zastosowaniu środków przymusu bezpośredniego
    > nieadekwatnych do zagrożenia (uderzyć wolno tylko w wypadku Twojego
    > ataku, a ty jedynie nie chciałeś się dostosować do ich poleceń).
    > Zawiadomienie na piśmie złóż do prokuratury.

    Dokładnie tak, to jest racja. Przekroczenie uprawnień przez ochroniarza
    ścigane jest z urzędu i nie trzeba się bawić czy obrażenia był prze 2 czy 8
    dni. Zapamiętaj szczegóły, może jakiegoś świadka znajdziesz. I jak
    najszybciej składaj doniesienie do prok.

  • 22. Data: 2005-03-27 19:21:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czy 8
    > dni. Zapamiętaj szczegóły, może jakiegoś świadka znajdziesz. I jak
    > najszybciej składaj doniesienie do prok.

    Przede wszystkim w doniesieniu zażądaj natychmiastowego zabezpieczenia
    kasety z nagraniem. Może nie wpadną na to, by zniszczyć. To będzie
    obiektywny dowód tego, co się tam stało.

  • 23. Data: 2005-03-30 09:42:38
    Od: g...@p...onet.pl

    "...(uderzyć wolno tylko w wypadku Twojego
    > ataku, a ty jedynie nie chciałeś się dostosować do ich poleceń)..."

    Ale co , kiedy ochroniarz bije jak w omawianym przypadku? Teoretycznie można by
    w obronie własnej przydzwonić mu jakimś elementem najlepiej stalowym...?

  • 24. Data: 2005-03-30 16:27:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale co , kiedy ochroniarz bije jak w omawianym przypadku? Teoretycznie
    można by
    > w obronie własnej przydzwonić mu jakimś elementem najlepiej
    stalowym...?

    Wiesz, wówczas sprawa zaczyna się robić potwornie kłopotliwa dowodowo.
    Konia z rzędem temu, kto po fakcie w postępowaniu dowodowym udowodni,
    kto uderzył pierwszy i dlaczego. Generalnie masz oczywiście rację.

  • 25. Data: 2007-11-08 15:59:29
    Od: " 666" <p...@p...onet.pl>

    Naszym "dodatkowym" zadaniem jest sprawić, żeby klienci kradli jak najmniej, bo
    wtedy my możemy zabrać towary za większą wartość, tak aby zmieścić się w
    limicie - opowiada ochroniarz.
    praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,74785,4650581.html
    JaC

  • 26. Data: 2007-11-08 19:57:10
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Tak trzymac !

  • 27. Data: 2007-11-09 16:44:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 wrote:
> [...]
    > limicie - opowiada ochroniarz.
    > praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,74785,4650581.html

    Hmm... To by tłumaczyło, dlaczego tak bardzo nie lubią fotografowania:
    boją się, że ktoś to uwieczni i sprawa się "rypnie" ;->