  • 11. Data: 2004-09-18 10:57:54
    Temat: Re: placi=E6 za akademik ??
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Dziekuje. pomogl mi juz kto inny. wiem ze moge skladac podanie do
    > dziekanatu.

    Tak czy inaczej to zalezy tylko od ich dobrej woli.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2004-09-18 11:06:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dziekuje. pomogl mi juz kto inny. wiem ze moge skladac podanie do
    > dziekanatu.

    skoro od tego nie zaczelas to gratulacje. Jest to czywiste, przeciez
    poprzez dziekanat
    uzyskujesz miejsce w akademiku.

    P.

  • 13. Data: 2004-09-18 11:20:01
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Dziekuje. pomogl mi juz kto inny. wiem ze moge skladac podanie do
    > dziekanatu.

    Jestes widocznie osoba, dla ktorej "pomoc" znaczy ni mniej nie wiecej tylko
    "odpowiedziec tak, jak sobie (poboznie) zycze".

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 14. Data: 2004-09-18 13:05:20
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    jestem ateistka, wiec nic sobie poboznie nie zycze, a skoro wyslalam to
    pytanie na grupe prawo, powtarzam PRAWO, to pytalam przeciez czy da sie
    prawnie do zalatwic zeby nie trzeba bylo placic, a jak ktos nie zrozumial
    mojego pytania to skad sie w ogole na tej grupie znalazl ??!!

    pozdrawiam tych choc troche myslacych

    rd

  • 15. Data: 2004-09-18 13:38:23
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > prawnie do zalatwic zeby nie trzeba bylo placic, a jak ktos nie zrozumial
    > mojego pytania to skad sie w ogole na tej grupie znalazl ??!!

    Prawnie to oni te pieniadze moga wyciagnac Ci z gardla (komornik, firma
    windykacyjna itp.) - Ciebie ratuje tylko zalatwienie sprawy "po dobroci"...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2004-09-18 13:43:34
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    witam
    wiem, oczywiste ze maja do tego prawo, ale bylam ciekawa czy moge skladac
    podania do dziekanatu o umorzenie
    tu niestety odpowiedzi mi nie udzielono,
    widac nie ma zadnych tu studentow,

    nie rozumiem tylko czemu jestesci tacy niemili, jak ktos prosi o zwykla
    pomoc, kompleksy, czy co??

    pozdrawiam
    rd

  • 17. Data: 2004-09-18 13:48:25
    Temat: Re: __placić za akademik ??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik Roch Dzikon napisał:
    > Na obiegowce trzeba miec pieczatke z akademika, ze nie ma sie dlugow, itp. a
    > jak sie nie ma pieczatki, to obiegowka jest nie wazna i nie dadza ci
    > dyplomu. madrze pomyslane....

    Ale zdaje się nielegalnie.

  • 18. Data: 2004-09-18 13:52:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik Roch Dzikon napisał:

    > tu niestety odpowiedzi mi nie udzielono,
    > widac nie ma zadnych tu studentow,

    Student przede wszystkim pomyślałby o wizycie w dziekanacie i świeceniu
    oczami. Ręce opadają... Permanentna pomroczność jasna? Jakim cudem w
    ogóle istnieje szansza, że dostaniesz jakikolwiek dyplom przy byciu taką
    "bystrą inaczej"?

    > nie rozumiem tylko czemu jestesci tacy niemili, jak ktos prosi o zwykla
    > pomoc, kompleksy, czy co??

    To tylko alergiczna reakcja na głupotę połączoną z bezczelnością.

  • 19. Data: 2004-09-18 13:54:32
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    jak to nielegalnie ??

  • 20. Data: 2004-09-18 13:59:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    zrozumial
    > mojego pytania to skad sie w ogole na tej grupie znalazl ??!!

    kto choc troche myslacy to jest katolikiem.
    moze dlatego Ci nie wyszlo.. *)
    P.

    *) to jest zart (dla mniej kumatych)