  • 21. Data: 2004-09-18 14:00:51
    Temat: Re: placi=E6 za akademik ??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > witam
    > wiem, oczywiste ze maja do tego prawo, ale bylam ciekawa czy moge
    skladac
    > podania do dziekanatu o umorzenie
    > tu niestety odpowiedzi mi nie udzielono,
    > widac nie ma zadnych tu studentow,

    do dziekanatu mozesz skladac podania o wszystko, tylko nie zawsze te
    podania zostaja
    pozytywnie rozpatrzone.

    P.

  • 22. Data: 2004-09-18 14:01:23
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    buhahahahahahaha

    a to dobre

    wszyscy katolicy ktorych znam sa tak prosci i tak latwo ich nabrac ze az
    rece opadaja

    wspolczuje ci wierny katoliku

    hihi

  • 23. Data: 2004-09-18 14:05:32
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    powiem iz myslalam zeby isc do dziekanatu, ale w tym sek, ze to wlasciwie
    nie moj wydzial dal mi to miejsce, tylko inny na uczelni, chcialam gadac z
    ta baba w administracji, ale nie wiem czy cos z tego wyjdzie...

    ps: gdybym dostala miejsce w akademiku, w ktorym mieszkaja ludzie z mojego
    wydzialu to chyba oczywiste ze wizyta u dziekana na pierwszym miejscu, ale
    do dziekana innego wydzialu, to chyba sie raczej nie chodzi, no nie??

  • 24. Data: 2004-09-18 14:10:40
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > wspolczuje ci wierny katoliku

    A co z deistami ? ;)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 25. Data: 2004-09-18 14:20:21
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    ehh
    mogą być, ale kotolikom za pouczające rady usłyszane od tych kssiezy
    zlodzieji dziekuje

    pozdrawiam
    rd

  • 26. Data: 2004-09-18 15:05:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ehh
    > mogą być, ale kotolikom za pouczające rady usłyszane od tych kssiezy
    > zlodzieji dziekuje

    sluchac pijakow to jedno a byc katolikiem to drugie.

    mi jest zal osob ktore pozbawiaja swoje dzieci swiat bozego narodzenia,
    obcinaja im kawalek huja itp.

    > wszyscy katolicy ktorych znam sa tak prosci i tak latwo ich nabrac ze az
    > rece opadaja

    no to moze czas z domu wyjsc.

    P.

  • 27. Data: 2004-09-18 15:07:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    ale
    > do dziekana innego wydzialu, to chyba sie raczej nie chodzi, no nie??

    idzie sie do dziekanatu i tam pyta co robic, ale nie pisze takie brednie
    na gruopie dyskusyjnej o prawie.
    Zalozmy ze ktos by Ci tu powiedzial ze nie jest to zgodne z prawem, co bys
    zrobila, pobiegla
    na uczelni a i zaczela im grozic? Przy pierwszym lepszym egzaminie by Cie
    wyjebali.

    P.

  • 28. Data: 2004-09-18 15:16:04
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    wystarczy ze widze co za ludzie wychodza z kosciolow.
    nie rozumiem... jak to, to zydzi nie moga sobie obcinac fiutkow, a
    dobroduszni i spelniajacy dobro na kazdym kroku, oraz ponadprzecietnie
    inteligentni katolicy, ktorzy przestrzegaja zasad 10 przykazan niejakiego
    mojzesza, a w szczegolnosci "nie zabijaj", bezwstydnie sobie zjadają martwe
    zwierzęta.
    cos tu nie gra
    pozdrawiam
    rd

  • 29. Data: 2004-09-18 15:18:33
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    nie zrozumiales mn ie
    pytalam sie czy prawnie da sie zalatwic ta moja prosbe

    ps: polibuda nie ma rygorystyznych zasad ksztaltowania, a przynajnmnie nie w
    wawie

  • 30. Data: 2004-09-18 16:48:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik Roch Dzikon napisał:

    [ciach]

    > mojzesza, a w szczegolnosci "nie zabijaj", bezwstydnie sobie zjadają martwe
    > zwierzęta.
    > cos tu nie gra

    No i wszystko jasne... *plonk*

    A do innych: nie karmcie tego trolla!