  • 11. Data: 2004-10-12 14:33:57
    Temat: Re: pisanie uzasadnien wyrokow sadowych
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 12 Oct 2004 16:16:12 +0200, Edmund Dantes
    <e...@p...onet.pl> napisał:

    > Dzieki za odpowiedzi. I te merytoryczne i te poza. Usmialem sie setnie -
    > tak
    > to jest jak ktos probuje byc zbyt ambitny. :)

    Lekcja piewsza.
    Ci co wybiegają do przodu dostają po mordzie. Ci co zostają z tyłu dostają
    po d...

    --
    Falkenstein

  • 12. Data: 2004-10-12 15:24:56
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Edmund Dantes" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2bcd.0000021f.416be72c@newsgate.onet.pl...
    > Dzieki za odpowiedzi. I te merytoryczne i te poza. Usmialem sie setnie -
    tak
    > to jest jak ktos probuje byc zbyt ambitny. :)
    >
    > Informuje ze skserowane uzasadnienia sedziego patrona mialem od poczatku.
    > zeby nie bylo ze sroce spod ogona wypadlem.
    >
    > Uzasadnienie napisane, ciekawe cojutro powie sedzia.

    Pochwal się jak poszło - na pewno Cebie nie zje ;)) i boże broń nie pisz
    rozwlekle - ważniejsza treść a nie milion słów.

    m. - obecnie piszacą sprzeciw od nakazu zapłaty :))

  • 13. Data: 2004-10-12 15:52:10
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a) w wiadomości news:ckgpep$k81$1@news.onet.pl:

    > ???

    Pewnie że nie. Trzeba pisać krótko i zwięźle by nie denerwować sądu
    odwoławczego. Komu się to chce potem czytać.

    --
    JOHNSON :)

  • 14. Data: 2004-10-12 16:06:12
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Johnson' wyklawiaturzył/a w niusie
    ckguj6$e42$...@n...onet.pl taką oto treść:

    | Pewnie że nie. Trzeba pisać krótko i zwięźle by nie denerwować sądu
    | odwoławczego. Komu się to chce potem czytać.

    I tak nie czytaja:-)

    ->piotr

  • 15. Data: 2004-10-12 17:01:12
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 17:52:10 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > Pewnie że nie. Trzeba pisać krótko i zwięźle by nie denerwować sądu
    > odwoławczego. Komu się to chce potem czytać.

    to zalezy. zanim powieszą ci na szyi ptaka masz pisać długo, rozwlekle z
    powoływaniem się na orzecznictwo, uzasadnieniem do orzeczenia o kosztach
    na półtorej strony, rozważaniem kwestii społecznej szkodliwości itd. Potem
    pisać tak coby utrzymali.

    --
    Falkenstein

  • 16. Data: 2004-10-12 17:24:36
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > na półtorej strony, rozważaniem kwestii społecznej szkodliwości itd. Potem

    Zawsze trzeba pisać żeby utrzymali. Ale uzasadnienie to rzecz drugorzędna -
    ważne by był słuszny wyrok - to czasem przejdzie nawet z głupim uzasadnieniem.

    --
    JOHNSON :)

  • 17. Data: 2004-10-12 19:42:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 17:24:56 +0200, m. <m...@w...pl> napisał:

    > U?ytkownik "Edmund Dantes" <e...@p...onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:2bcd.0000021f.416be72c@newsgate.onet.pl...
    > tak

    > Pochwal si? jak posz?o - na pewno Cebie nie zje ;)) i bo?e bro? nie pisz
    > rozwlekle - wa?niejsza tre?ae a nie milion s?ów.
    >
    > m. - obecnie piszac? sprzeciw od nakazu zap?aty :))

    Dlaczego nie rozwlekle? jak będzie krótko to jeszcze przeczytają i zaczną
    się doszukiwac błędów, a jak będzie na 20 stron to klepną i będzie git.

    --
    Falkenstein

  • 18. Data: 2004-10-14 15:06:59
    Od: "Edmund Dantes" <e...@p...onet.pl>

    > Pochwal się jak poszło

    Chyba poszlo calkiem niezle, bo sedzia uzasadnienie podpisala i poszlo do
    SO :)))
    Na za tydzień kolejne uzasadnienie :)
    e_d

  • 19. Data: 2004-10-14 16:15:12
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 14 Oct 2004 17:06:59 +0200, Edmund Dantes
    <e...@p...onet.pl> napisał:

    > Chyba poszlo calkiem niezle, bo sedzia uzasadnienie podpisala i poszlo do
    > SO :)))
    > Na za tydzień kolejne uzasadnienie :)

    na za tydzień? rozpieszcza się! Poczekaj za jakiś czas dostanesz do
    napisania 50 nakazów zapłaty na jutro. Albo 70 klauzul wykonalności. Albo
    30 odmów odroczenia wykonania kary.

    --
    Falkenstein

  • 20. Data: 2004-10-14 23:25:27
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

    Siema aplikant! Ja właśnie piszę moje drugie uzasadnienie - pierwsze nie
    najlepiej zostało przyjęte :-), ale nic to - trening czyni mistrza..
    pozdrawiam