  • 21. Data: 2004-10-15 05:04:59
    Temat: Re: pisanie uzasadnien wyrokow sadowych
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > na za tydzień? rozpieszcza się! Poczekaj za jakiś czas dostanesz do
    > napisania 50 nakazów zapłaty na jutro. Albo 70 klauzul wykonalności.
    > Albo 30 odmów odroczenia wykonania kary.

    Wiesz, aplikant etatowy, to rzadko występujące zjawisko. A w niektórych
    miejscach w ogóle zanikło.

    KG

  • 22. Data: 2004-10-15 07:48:21
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 07:04:59 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > Wiesz, aplikant etatowy, to rzadko występujące zjawisko. A w niektórych
    > miejscach w ogóle zanikło.

    a kto mówi o etatowym?

    --
    Falkenstein

  • 23. Data: 2004-10-15 15:26:56
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > a kto mówi o etatowym?

    Bez przesady, innym się tyle nie daje. Chyba że się przyzna do nadmiaru
    wolnego czasu ;)

    KG

  • 24. Data: 2004-10-15 15:30:40
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 17:26:56 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > Bez przesady, innym się tyle nie daje. Chyba że się przyzna do nadmiaru
    > wolnego czasu ;)

    Jak się przyzna do nadmiaru wolnego czasu to dostaje nawet więcej.

    --
    Falkenstein

  • 25. Data: 2004-10-17 19:53:09
    Od: "Edmund Dantes" <e...@p...onet.pl>

    > Siema aplikant! Ja właśnie piszę moje drugie uzasadnienie - pierwsze nie
    > najlepiej zostało przyjęte :-), ale nic to - trening czyni mistrza..
    > pozdrawiam

    pewnie że tak!
    nie od razu Rzym zbudowano. i nie święci garnki lepią. :)
    pozdrawiam