  • 1. Data: 2004-10-12 10:40:51
    Temat: Mam taki problem...
    Od: "grzes" <g...@w...pl>

    Kobieta z ktora mam dziecko a nie jestesmy malzenstwem nie pozwala mi na
    widywanie dziecka, jak postapic aby sad wydal jakis nakaz widzen z moim
    dzieckiem ?

  • 2. Data: 2004-10-12 10:54:17
    Temat: Re: Mam taki problem...
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "grzes" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kobieta z ktora mam dziecko a nie jestesmy malzenstwem nie pozwala mi na
    > widywanie dziecka, jak postapic aby sad wydal jakis nakaz widzen z moim
    > dzieckiem ?

    Jak wyglądają Twoje prawa do dziecka? Uznałeś je? Formalnie jesteś ojcem ?

    Jeśli tak, to możesz zwrócić się do sądu o ustalenie spotkań z dzieckiem.
    Ale ustalenie to jedno, a wyegzekwowanie tego - to drugie. Jeśli matka
    będzie wystarczająco, nazwijmy to "zdeterminowana", może Ci to skutecznie
    utrudnić :(

    pozdr

    Monika