  • 1. Data: 2004-10-12 11:10:04
    Temat: Do ktgorego sadu mam wniesc sprawe ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Jestem czlonkiem spoldzielni mieszkaniowej ktora ma siedzibe w miescie X.
    Zamieszkuje i jestem zameldowany w miescie Y. chce wniesc sprawe do sadu w
    trybie uprosczonym (zaoczym czy jak to tam sie nazywa). Do ktoreg miasta
    moge ja zlozyc ? Moge sobie wybrac ?

    Fantom

  • 2. Data: 2004-10-12 11:59:00
    Temat: Re: Do ktgorego sadu mam wniesc sprawe ?
    Od: "sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ckge95$5df$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Decyduje siedziba sp-ni

    Sonn

  • 3. Data: 2004-10-13 05:28:21
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Decyduje siedziba sp-ni

    Uuuu. Ale jak to robi ? Gdzies w jakis ich dokumentach jestem zobowiazany ?
    Przeciez nie bede sie ich pytal gdzie mi pozwalaja, jezeli nie ma jakiegos
    dokumentu ktory o tym mowi jasno.

    Fantom

  • 4. Data: 2004-10-13 07:41:13
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Fantom wrote:
    > Uuuu. Ale jak to robi ? Gdzies w jakis ich dokumentach jestem zobowiazany ?
    > Przeciez nie bede sie ich pytal gdzie mi pozwalaja, jezeli nie ma jakiegos
    > dokumentu ktory o tym mowi jasno.

    zgodnie z kpc podstawowym sądem właściwym miejscowo jest sąd miejsca
    siedziby pozwanego

    KG

  • 5. Data: 2004-11-29 07:25:44
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > zgodnie z kpc podstawowym sądem właściwym miejscowo jest sąd miejsca
    > siedziby pozwanego

    Mozna jeszcze tylko wiedziec jaki paragraf ?
    I co znaczy 'podstawowym' ? Ze jednak mozna gdzie indziej jakos ?

    Fantom