  • 11. Data: 2007-12-19 20:47:26
    Temat: Re: pieszy wszedl mi w samochod...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > Policjant byl przekonany o tym ze sad zwroci sie o dane pieszego do nich
    > - wtedy oni na wniosek sadu je udostepnia.

    To policjant wykazał się niewiedzą.

    > Moze wiec we wniosku trzeba zapisac, ze dane pieszego zabezpieczyla
    > policja?

    W pozwie trzeba wskazać adres a nie to gdzie adres się znajduje.

    W sprawie o wykroczenie - choć przy 16 latach, to wątpię czy tak było -
    jesteś pokrzywdzonym, idziesz prosisz o dostęp do akt/mandatu, spisujesz
    adres i tyle.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 12. Data: 2007-12-19 21:23:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Gru, 17:46, "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> wrote:

    > mam AC - no ale dostane po znizkach
    > koszta naprawy to jakies 1500 zl - olac tego nie chce

    na poczatek warto przekalkulowac naprawe z AC, oczywiscie zalezyod
    firmy/umowy, ale pewnie 10-20% na rok/dwa, co moze wyjsc taniej niz
    1500
    ... no i moze po zrobieniu z AC firma ubezpieczeniowa sama
    zainteresuje sie odzyskaniem pieniedzy od sprawcy- jak im sie uda to
    znizki sie nie zmniejsza... ;)

    WS

  • 13. Data: 2007-12-19 21:59:51
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Johnson wrote:

> [...]
    >
    > W sprawie o wykroczenie - choć przy 16 latach, to wątpię czy tak było
    > - jesteś pokrzywdzonym, idziesz prosisz o dostęp do akt/mandatu,

    a czy mozesz wskazac mi paragraf ktorym moglbym sie podeprzec w rozmowie z
    policmajstrem?

    --
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2007-12-20 07:28:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news://news-archive.icm.edu.pl/fkbjb5$tj1$1@mx1.inte
    rnetia.pl
    użytkownik *TMK* napisał(a):

    > Chociaż z drugiej strony to jakos mi tak żal rodziców- nie dość ze chłopak
    > wpadł pod auto i wylądował w szpitalu to jeszcze okazuje się że mają
    > płacić... Nie wiem jak z ich czy jego ubezpieczeniem.

    No właśnie... Może mają OC w życiu prywatnym i oprócz powyższego trzesą się,
    że mogliby stracić 50zł zniżki

    --
    Big Jack
    //////

  • 15. Data: 2007-12-20 08:26:03
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > ok... mlody z informacji policji przyznal sie - dostal mandat
    > ale teraz chcialbym uzyskac odszkodowanie...
    >
    > mam AC - no ale dostane po znizkach

    z tego co wiem masz prawo otrzymac notatki ze zdarzenia, w ktorej powinny
    byc dane twoje, chlopaka i swiadkow...
    Powinny tez byc tan opisane szkody wyrzadzane itd.

    Przynajmniej tak bylo w przypadku mojego znajomego i mnie w czasie stluczki.

    Steel

  • 16. Data: 2007-12-20 08:38:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czy tez - mam po prostu zalozyc sprawe w sadzie - choc nie wiem czy wtedy
    > bedzie mi sie chcialo
    > koszta naprawy to jakies 1500 zl - olac tego nie chce - bo jest to juz jakas
    > kwota :]

    no coz bedziesz mial troche latania, ale sprawe zapewne wygrasz a kosztami
    obciazasz pozwanego i pozamiatane

  • 17. Data: 2007-12-20 08:40:23
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > a czy mozesz wskazac mi paragraf ktorym moglbym sie podeprzec w rozmowie
    > z policmajstrem?

    może jednak nie rozmawiaj tylko wyślij to pismo?

    KG

  • 18. Data: 2007-12-20 08:53:09
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    kam wrote:

    > może jednak nie rozmawiaj tylko wyślij to pismo?

    sztuka czytania, czyli co zostalo juz napisane ;)
    "wiec chcialbym sie skontaktowac z rodzicami chlopaka - napisalem wiec pismo
    na Policje zeby przekazali mi dane.
    w odpowiedzi dostalem jakis belkot i informacje, ze moge "dochodzic swoich
    roszczen na drodze cywilno-prawnej"

    --
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2007-12-20 11:59:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > no coz bedziesz mial troche latania, ale sprawe zapewne wygrasz a
    > kosztami obciazasz pozwanego i pozamiatane

    A następnie wsadzisz sobie wyrok do albumu i będziesz miał :)

  • 20. Data: 2007-12-20 14:35:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A następnie wsadzisz sobie wyrok do albumu i będziesz miał :)

    na chwile obecna byc moze tak, chyba ze uda mu sie kosztami i wyrokiem obciazyc
    rodzicow, a jak nie to mlody w koncu zacznie zarabiac i sciagnie z niego kase, o
    ile dbrze goscia zrozumialem chodzi mu bardziej o pewne zasady niz kase