  • 1. Data: 2007-12-19 16:22:07
    Temat: skreslenie z listy studentow
    Od: jj <j...@j...com>

    jak jest z w prywatnych uczelniach? moga skreslac w ciagu semestru, czy
    nie?
    Kiedys mi sie obilo o uszy ze nie moga skreslic nawet w ciagu roku, tylko
    to chyba dotyczy
    wylacznie uczelni panstwowych...

  • 2. Data: 2007-12-19 18:17:30
    Temat: Re: skreslenie z listy studentow
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "jj" <j...@j...com> wrote
> [...]
    > nie?
    > Kiedys mi sie obilo o uszy ze nie moga skreslic nawet w ciagu roku, tylko

    Ustawa o szkolnictwie wyższym i regualmin studiów uczelni, tam szukaj.

  • 3. Data: 2007-12-20 04:23:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jj wrote:
> [...]
    > nie?
    > Kiedys mi sie obilo o uszy ze nie moga skreslic nawet w ciagu roku,

    skreślić mogą kiedy chcą, ważne na jakiej podstawie.

  • 4. Data: 2007-12-20 16:04:49
    Od: jj <j...@j...com>

    On Thu, 20 Dec 2007 05:23:09 +0100, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > tylko to chyba dotyczy
    > wylacznie uczelni panstwowych...
    > skreślić mogą kiedy chcą, ważne na jakiej podstawie.

    nieuregulowanie platnosci z ostatnich dwoch miesiecy, ma to jakies
    znaczenie?

  • 5. Data: 2007-12-20 17:36:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jj wrote:

    > nieuregulowanie platnosci z ostatnich dwoch miesiecy, ma to jakies
    > znaczenie?

    przeczytaj umowę zawartą z uczelnią.