  • 1. Data: 2007-12-19 17:08:49
    Temat: Regulamin studiów a "widzimisię" prowadzoących
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie: zacznę od tego, że w regulaminie studiów jest napisane,
    że "podstawą do niezaliczenia seemstru jest opuszczenie co najmniej 1/3
    zajęć" jednak co poniektórzy prowadzący ćwiczenia (wykłady też wg.
    regulaminu obowiązkowe - ale nikt nie sprawdza obecności, nie robi zdjęc
    itp, więc nie bardzo mogą udowodnić, że się nie/było) wymyślają własne
    regulamuniki - że nie można opuścić więcej niż 2 zajęc, 3 zajęć, itp.

    Jak to się ma do regulaminu? Czy tacy prowadzący mają rację?

    --
    Fatrix
    http://www.lookMYroom.com

  • 2. Data: 2007-12-19 18:12:11
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> wrote
    > Mam takie pytanie: zacznę od tego, że w regulaminie studiów jest napisane,
    > że "podstawą do niezaliczenia seemstru jest opuszczenie co najmniej 1/3
    > zajęć"

    Jakich zajęć, w ogóle czy z danego przedmiotu? podstawą niezaliczenia
    semstru z przedmiotu czy w ogóle semestru, co głosi ten regulamin?

  • 3. Data: 2007-12-19 18:15:13
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Dec 19, 6:08 pm, "fatrix"
> [...]
    > regulamuniki - że nie można opuścić więcej niż 2 zajęc, 3 zajęć, itp.
    >
    > Jak to się ma do regulaminu? Czy tacy prowadzący mają rację?

    "podstawa do ......", Ukladajacy regulamin zaklada ze minium na
    najlatwiejszych zajeciach trzeba byc 2/3 czasu zeby je zdac. Ale
    wykladowac uznaje ze jego przedmiot jest trudny i zeby zrozumiec i
    zdac trzeba byc na 95% zajec.

  • 4. Data: 2007-12-19 18:24:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:fkbjcq$798$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Czyli po prostu po opuszczeniu 1/3 zajęć obligatoryjnie następuje wylotka.
    W pozostałej części - z tego co pamiętam - warunki zaliczenia powinny być
    podane studentom na początku semestru.

  • 5. Data: 2007-12-19 18:26:56
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał

    > Jakich zajęć, w ogóle czy z danego przedmiotu?

    dany przedmiot (= z każdych zajęć osobno)

    > podstawą niezaliczenia semstru z przedmiotu czy w ogóle semestru, co głosi
    > ten regulamin?

    "Nieobecność studenta na więcej niż na 1/3 planowanych zajęć, może być
    podstawą do ich niezaliczenia."

    więc wnioskuję, że przedmiotu

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 6. Data: 2007-12-19 18:28:42
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał

    > wykladowac uznaje

    ja cały czas piszę o prowadzących ćwiczenia (wykłądy prowadzi wykładowca, w
    regulaminie wykłady są obowiązkowe, ale nikt tego nie kontroluje czy
    ktośchodzi czy nie, ba nawet lepiej - jesli ktoś ma być i nie uważać itp to
    lepiej żeby nie przychodził)

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 7. Data: 2007-12-19 19:33:22
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > W pozostałej części - z tego co pamiętam - warunki zaliczenia powinny być
    > podane studentom na początku semestru.

    Rozumiem, ale jak się ma sytuacja, gdy prowadzący respekruje max 1 zajęcia
    opuszczone a potem "nie cche" zaliczyć przedmiotu do zapisu w regulaminie?

    Pozdrawiam
    fatrix
    www.lookmyroom.com

  • 8. Data: 2007-12-19 19:56:07
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Rozumiem, ale jak się ma sytuacja, gdy prowadzący respekruje max 1 zajęcia
    > opuszczone a potem "nie cche" zaliczyć przedmiotu do zapisu w regulaminie?

    A jest ten regulamin w necie? Można go w całości zobaczyć?

  • 9. Data: 2007-12-19 21:00:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:fkbrro$5gs$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Rozumiem, ale jak się ma sytuacja, gdy prowadzący respektuje max 1
    > zajęcia opuszczone a potem "nie cche" zaliczyć przedmiotu do zapisu w
    > regulaminie?

    A co podał na pierwszych zajęciach w semestrze?

  • 10. Data: 2007-12-19 21:02:23
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote
    > A co podał na pierwszych zajęciach w semestrze?

    Ja myślę, że problem jest inny: czy może podać większe wymagania niż w
    regulaminie. Nawet jak na początku roku to zrobi.