  • 1. Data: 2007-12-19 16:08:37
    Temat: Dzielnicowy i rzekome wykroczenian czesc II
    Od: "emes" <z...@n...zawsze.pl>

    Witam ponownie,

    wyjasnila sie sprawa moich rzekomych wykroczen,
    no i stalo sie faktycznie wracalem wtedy z warszawy ale calkiem innym autem
    niz myslalem, i tak jak mowiliscie jakis stary emeryt przyskarzyl mnie, ze
    niby wyprzedzalem go na podwojnej ciaglej.
    Oczywiscie w moim aucie znalazlo sie 2 swiadkow.
    Na policji zaproponowali dobrowolne poddanie sie kaze (Wdl taryfikatora 200
    zl i 5 pkt)
    cóż, gdybym faktycznie popelnil takie wykorczenie z pokora poddalbym sie
    kaze, ale po rozmowie z ludzmi ktorzy zasiadali wtedy w aucie doszlismy kim
    byl ten mily emeryt. Wlekl sie 40 kmh na krajowce lublin-wwa, a w miejscu
    gdzie go wyprzedzilem byla linia przerywana a on jechal srodkiem szosy.
    Po kilku kilometrach zatrzymalismy sie na chwile i facet podjechal do nas i
    z pytaniem czy ja umiem jezdzic, wyjatkowo grzecznie (na prawde!!!) kazalem
    mu sobie dac spokoj.
    Mandatu na komendzie nie przyjalem, sprawa skierowana do sadu grodzkiego.
    Teraz pytanie, Panowie jak sie bronic. Słowo emeryta przeciwko słowu 3
    ludzi.
    Pomóżcie.

    Pozdrawiam serdecznie
    Wesołych Swiat
    marcin

  • 2. Data: 2007-12-19 17:59:35
    Temat: Re: Dzielnicowy i rzekome wykroczenian czesc II
    Od: "emes" <z...@n...zawsze.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fkbm65$n80$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "emes" <z...@n...zawsze.pl> wrote
    >
    > A on był sam?

    tak sam

  • 3. Data: 2007-12-19 17:59:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "emes" <z...@n...zawsze.pl> wrote
    > Teraz pytanie, Panowie jak sie bronic. Słowo emeryta przeciwko słowu 3
    > ludzi.

    A on był sam?

  • 4. Data: 2007-12-19 18:14:14
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "emes" <z...@n...zawsze.pl> wrote

    > tak sam

    To zależy od zeznań, ich logiczności itp, oraz może nawet konfrontacja z
    waszymi zeznaniami. No i jakie są jego pobudki, zdolności spostrzegania,
    motywacja do zgłoszenia wykroczenia itp. Jakoś sąd to zważyć będzie musiał.

  • 5. Data: 2007-12-20 09:41:06
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Dec 19, 7:14 pm, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    > motywacja do zgłoszenia wykroczenia itp. Jakoś sąd to zważyć będzie musiał.

    Jak sie ma czas to mozna pojechac w to miejsce i obfotografowac.