  • 11. Data: 2003-01-27 12:36:08
    Temat: Re: pelne miesiace
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : > okresy wypowiedzenia ma charakter okresów sztywnych
    : > Wyrok.SN z 23 marca 197 r., I PRN 24/78
    :
    : rok 1978 wypowiedzenie staje sie wiążące od dnia rozpoczęcia
    obowiązującego
    : okresu...liczonego tak by ostatni dzień ustawowego okresu przypadał na
    datę
    : określoną przez wypowiadającego jako dzień zakończenia stosunku pracy...
    :
    : lexa w tej chwili również nie mam ...może to ktoś sprawdzić kto posiada
    go
    : w tej chwili ...

    ja mam, jest jak mówisz,
    pierwszy raz w życiu nie zgadzam się z SN :)

  • 12. Data: 2003-01-27 12:48:13
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 13. Data: 2003-01-27 12:51:39
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

> [...]
    Twoje prawo. Ale prawo jest inne :-)

    > : > czy mogłabyś podać mi podstawę prawną tego twierdzenia?
    > : >
    > : KP - nie chce mi sie teraz szperac, bo nie mam tu Lexa.
    >
    > kp mówi:
    >
    > § 21. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc
    albo
    > ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu
    > miesiąca.
    >
    > czyli nie "zaczyna się na poczatku miesiąca" ale "kończy się na końcu
    > miesiąca"

    No to odlicz sobie okres wypowiedzenia wstecz od dnia w ktorym sie konczy i
    bedziesz juz wszystko wiedzial.

    > Wyzywam na Sąd Boży każdego kto twierdzi inaczej (z wyłączeniem SN, TK, i
    > prof. Kijowskiego)

    Stawię się w wyznaczonym miejscu o wyznaczonym czasie. Kto wybiera broń? ;-)

    Depi.

  • 14. Data: 2003-01-27 12:52:24
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 15. Data: 2003-01-27 13:38:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 27 Jan 2003 13:18:57 +0100, "Milamber"
    <m...@w...pl> zakodował:

    >Sandra ma rację. Poza tym okres wypowiedzenia rozpoczyna sie dopiero od 1
    >dnia nastepnego miesiaca, także dlatego, że terminy określone w miesiacach

    Nie. Od momentu złożenia/otrzymania wypowiedzenia.
    Jeżeli dzisiaj dostanę wypowiedzenie, to już jutro mogę iść na
    zwolnienie na poszukiwanie pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 16. Data: 2003-01-27 13:42:03
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Nie. Od momentu złożenia/otrzymania wypowiedzenia.
    : Jeżeli dzisiaj dostanę wypowiedzenie, to już jutro mogę iść na
    : zwolnienie na poszukiwanie pracy.

    no przecież własnie z szumem poleciały orzeczenia SN, że nie możesz. :)

  • 17. Data: 2003-01-27 13:57:53
    Temat: Odp: pelne miesiace
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:014701c2c612$c3a47080$a740200a@zm...

    > BTW, zresztą coś z tą sztywnością okresów wypowiedzenia SN nie jest
    > konsekwentny skoro dopuścił umowne przedłuzenie tego okresu. :)

    Marcin masz racje ...
    mimo ,ze wyrok przedstawia nam taką sytuacje :-) to tak Ty masz rację :-)

    przeczytaj sobie art.30§2.1

    problem rozwiazany :-)

    Sandra

  • 18. Data: 2003-01-27 14:02:49
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    Ty ironizujesz czy poważnie, bo teraz mam już kompletny mętlik w głowie :-<.

    pomocy!

  • 19. Data: 2003-01-27 14:07:42
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:018701c2c61c$9bec6520$a740200a@zm...

    nie śmiałabym :-)

    Sandra

  • 20. Data: 2003-01-27 16:51:14
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

> [...]
    Niektórym jak widać prawo zupełnie nie przeszkadza w głoszeniu ich poglądów
    ;-PPP

    Depi.