  • 31. Data: 2004-05-13 15:16:42
    Temat: Re: pederasci
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "Wiesław Lubas" <v...@m...put.poznan.pl> napisał w wiadomości
    news:c8027s$afv$1@topaz.icpnet.pl...
    > Co nie znaczy, ze taka korelacja nie istnieje. Dobor naturalny rzadzi sie
    > swoimi prawami i dlugo jeszcze ich nie zrozumiemy.
    (...)

    Jak na razie nikt nie udowodnił istnienia doboru naturalnego :-)) Jest to
    wciąż hipoteza naukowa, podobnie jak cała _teoria_ ewolucji
    TomekS

  • 32. Data: 2004-05-13 16:32:59
    Od: Komodor <k...@p...fm>

    To chyba jednak natura tak urządziła, że normą jest chłop + baba a w
    perspektywie dzieci. Reszta jest od tej normy odstępstwem czyli zboczeniem.
    Logiczne, prawda?

    Ciemnoty to Ty wciskasz. Fazszyści nie są prawicowcami, zaliczają sie raczej
    do lewicy. Wystarczy pobieżnie choćby zapoanać się z ideologią
    faszystowską. I raczej nie byli też rasistami - patrz Włosi i Hiszpanie bo
    tam różne odmiany tej ideologii funkcjonowały.
    Domyślam się, że jak wielu masz na myśli III Rzeszę Adolfa Hitlera. Ale tam
    nie bylo faszyzmy tylko narodowy SOCJALIZM !!! Ideologia zdecydowanie
    lewicowa. I nie bylo przypadkiem, że nawet sztandar zmienili sobie na
    czerwony. Ponownie zachęcam do tego żeby mniej wwylewać jadu a więcej
    czytać.

    ale strasznie mnie drazni ksenofobia, homofobia,

    Pewnie oślepłem bo nie zauważyłem.
    A co do tolerancji to powiem tak. Honoseksualistami się brzydzę. Nie zmienia
    to faktu, że znam takich i traktuję ich z takim samym szacunkiem jak
    wszystkich. Dotąd dopóki zachowują sie normalnie. Jesli jednak taki gość
    przyjdzie do mnie i zacznie mnie przekonywać, że jest taki sam jak ja to
    usłyszy, że nieprawda bo ja jestem normalny a on jest zboczony. A jeśli
    przydzie do mnie to głosić to go wyp.... za drzwi i jeszcze może po pysku
    oberwać jak nie bedzie chciał wyjśc dobrowolnie.
    Jestem tolerancyjny, toleruję ich choć nie uważam za takich samych.

    Komodor

  • 33. Data: 2004-05-13 17:07:41
    Od: "PAwel" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl>

    Uzytkownik "Maciek" <z...@z...bet> napisal w wiadomosci

    > Hmm... a jakby sie dwóch facetów calowalo na lawce w parku, to
    > wolalbys policje celem zakucia w kajdany 'zboczenców'?
    > Czy tez od razu bys wypalil do nich ze skrywanego w nogawce obrzyna?
    >
    > Hint: jak ci sie nie podoba jakis program w TV, to mozesz zmienic
    > stacje albo po prostu wylaczyc telewizor. I uwazaj w przyszlosci na
    > swoje dzieci - nigdy nie wiadomo, czy nie wyrosna na 'zboczenców'...
    >
    > Co za ludzie...

    Normalni:))

  • 34. Data: 2004-05-13 17:09:09
    Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > zboczone? twoja homofobia jest zboczona i bardziej szkodzi dzieciom niz
    > calujacy sie ludzie w tv

    Bo wg ciebie pederastia to najbardziej normalna rzecz na swiecie.
    Szkoda, że twój okciec o tym nie wiedział:)).

  • 35. Data: 2004-05-13 17:10:49
    Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:36tan1-j4b.ln1@ziutka.router...

    > Tristanie, NTG, pomijam że o zachęcaniu nikt chyba nie mówił, a sam fakt
    > że pewne zjawisko dotyczy ułamka populacji (ludzi, czegoś innego - bez
    > znaczenia) nie świadczy w żaden sposób o normalności lub nienormalności
    > tego zjawiska.

    A zajrzyj do słownika i sprawdx, co znaczy słowo"norma":))

  • 36. Data: 2004-05-13 17:26:26
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > To chyba jednak natura tak urządziła, że normą jest chłop + baba a w
    > perspektywie dzieci. Reszta jest od tej normy odstępstwem czyli zboczeniem.
    > Logiczne, prawda?

    zaznacze na poczatku, ze zal mi Ciebie. rozumujac po Twojemu mozna uznac
    za zboczenie wszystko co jest w mniejszosci. sex oralny tez uznasz za
    zboczenie bo przeciez "natura chciala inaczej" hehe. swoja droga jestem
    ciekaw skad wszyscy stojacy na strazy moralnosci, "normalni", wiedza, co
    chciala a czego nie natura.

    dla mnie jest jasne, ze skoro homoseksualizm jest od zawsze to jest on
    naturalna czescia calosci. wystepuje nie tylko wsrod ludzi. nikt sobie
    nie wybiera orientacji lecz sie z nia rodzi.

> [...]
    > przyjdzie do mnie i zacznie mnie przekonywać, że jest taki sam jak ja to
    > usłyszy, że nieprawda bo ja jestem normalny a on jest zboczony.

    zgodnie z Twoja logika musze stwierdzic, ze jestes zboczony. bo zdecydowana
    wiekszosc cywilizowanego swiata mysli inaczej. nie musisz mnie przekonywac
    do swojej "normalnosci" bo dla mnie jest ona zacofaniem i ograniczeniem.

    problem z homoseksualizem polega na tym, ze pewnej czesci heteroseksualistom
    wydaje sie ze sa lepsi. nie rozumieja istoty zjawiska i w duzej mierze
    swoje racje opieraja na ideologii o podlozu religijnym. kosciol kiedys
    uwazal, ze ziemia jest plaska i kopernik ich niezle wkurzyl. ale to juz
    zupelnie inna historia, choc troszke podobna logika...:) reasumujac,
    problem lezy po stronie homofobow bo homoseksualisci nikomu nie szkodza
    i nie zagrazaja. to strach i zacofanie betonowe homofobow jest problemem. :P

> [...]
    > oberwać jak nie bedzie chciał wyjśc dobrowolnie.
    > Jestem tolerancyjny, toleruję ich choć nie uważam za takich samych.

    no i tym udowadniasz, ze jednak reprezentujesz ta czesc spoleczenstwa, ktora
    charakteryzuje sie niskim poziomem inteligencji i jedyne argumenty to sila.
    no coz, mysle, ze dalsza moja dyskusja z Toba nie ma sensu bo trudno
    inteligentowi rozmawiac z buractwem silowym, ze tak to nazwe :P

  • 37. Data: 2004-05-13 18:24:05
    Od: Komodor <k...@p...fm>

    bd wrote:

    > zaznacze na poczatku, ze zal mi Ciebie. rozumujac po Twojemu mozna uznac
    > za zboczenie wszystko co jest w mniejszosci.

    Niepotrzebnie, czuję się świetnie.

    hehe. swoja droga jestem
    > ciekaw skad wszyscy stojacy na strazy moralnosci, "normalni", wiedza, co
    > chciala a czego nie natura.

    Ano stąd, że ludzkość trwa dzięki heteroseksualnym a nie dzięki homo. Gdyby
    homo byli normą dla natury to by mogli się rozmnażać. A nie mogą.

    nie musisz mnie
    > przekonywac do swojej "normalnosci" bo dla mnie jest ona zacofaniem i
    > ograniczeniem.

    I nie zamierzam iść z postępem. Wolę zasadzić się na jakąś ładną panienkę...

    > problem z homoseksualizem polega na tym

    Nie ma problemu homoseksualizmu. Jest tylko problem z różnymi wrzeszczącymi
    Bidroniami i innymi takimi.

    > kosciol kiedys uwazal, ze ziemia jest plaska i kopernik ich niezle
    > wkurzyl. ale to juz zupelnie inna historia,

    Całkiem inna bo nie Kościół tylko ówczesna nauka. To po pierwsze. Po drugie
    racz dostrzec, że Kościół finansował badania Kopernika. A po trzecie,
    wszystkie wielkie prawdy rodzą się jako herezje i umieraja jako przesądy.

> [...]
    > to sila. no coz, mysle, ze dalsza moja dyskusja z Toba nie ma sensu bo
    > trudno inteligentowi rozmawiac z buractwem silowym, ze tak to nazwe :P

    Cóż, chylę czoła przed wyszukaną formą i błyskotliwością którą
    reprezentujesz.
    --
    Komodor

  • 38. Data: 2004-05-13 19:29:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > ,,To dziwne, kiedyś normą był ogół, a nie margines.''

    Nie wiem z czego/kogo to cytat, ale podam inny (też nie pamiętam czyj):

    "Związek dwóch mężczyzn ujmuje im męskości, a związek dwóch kobiet dodaje im
    kobiecości".

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 39. Data: 2004-05-13 23:02:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c809rt$n3m$1@atlantis.news.tpi.pl>, PAweł wrote:
    > A zajrzyj do słownika i sprawdx, co znaczy słowo"norma":))

    No zajrzałem, słownik PWN:"ustalona, ogólnie przyjęta zasada; reguła,
    przepis, wzór.." Nie widzę żadnej sprzeczności tego co napisałem
    z definicją słownikową.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2004-05-14 09:52:27
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > Czekaj, a w klanie tez sie caluja ludzie - np wczoraj Ola Lubicz ze
    > swoim chłopakiem po maturze poszli w jakieś krzaczory i sie całowali ;)

    Nie widzisz różnicy między całującą się parą różnopłciowców a całującymi się
    publicznie pedałami??
    Ja widzę.

    Pozdr
    Leszek