    From: Komodor <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pederasci
    Date: Thu, 13 May 2004 18:32:59 +0200

    To chyba jednak natura tak urządziła, że normą jest chłop + baba a w
    perspektywie dzieci. Reszta jest od tej normy odstępstwem czyli zboczeniem.
    Logiczne, prawda?

    Ciemnoty to Ty wciskasz. Fazszyści nie są prawicowcami, zaliczają sie raczej
    do lewicy. Wystarczy pobieżnie choćby zapoanać się z ideologią
    faszystowską. I raczej nie byli też rasistami - patrz Włosi i Hiszpanie bo
    tam różne odmiany tej ideologii funkcjonowały.
    Domyślam się, że jak wielu masz na myśli III Rzeszę Adolfa Hitlera. Ale tam
    nie bylo faszyzmy tylko narodowy SOCJALIZM !!! Ideologia zdecydowanie
    lewicowa. I nie bylo przypadkiem, że nawet sztandar zmienili sobie na
    czerwony. Ponownie zachęcam do tego żeby mniej wwylewać jadu a więcej
    czytać.

    ale strasznie mnie drazni ksenofobia, homofobia,

    Pewnie oślepłem bo nie zauważyłem.
    A co do tolerancji to powiem tak. Honoseksualistami się brzydzę. Nie zmienia
    to faktu, że znam takich i traktuję ich z takim samym szacunkiem jak
    wszystkich. Dotąd dopóki zachowują sie normalnie. Jesli jednak taki gość
    przyjdzie do mnie i zacznie mnie przekonywać, że jest taki sam jak ja to
    usłyszy, że nieprawda bo ja jestem normalny a on jest zboczony. A jeśli
    przydzie do mnie to głosić to go wyp.... za drzwi i jeszcze może po pysku
    oberwać jak nie bedzie chciał wyjśc dobrowolnie.
    Jestem tolerancyjny, toleruję ich choć nie uważam za takich samych.

    Komodor