  • 101. Data: 2004-05-16 13:04:56
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    bd <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    AIDS,

    > hehehe, jestes smieszny miejscami. poczytaj troszke. aids najbardziej
    > jest rozpowszechniony wsrod heteroseksualnych dziwek/prostytutek, nastepna
    > grupa to narkomani, a jedynie niespelna 15% zarazonych to homoseksualisci.
    > taka jest prawda i tak mowia fakty a ty dales kolejny raz dowod, ze nie
    > wiesz o czym piszesz tylko zalosnie trollujesz :P rozbawiles mnie do lez :)

    Widze ze czytujesz regularnie statystyki. Ciekawe po co, czyzby strach? A moze
    te statystyki ktore przytaczasz to jakies lobby gejowskie oglasza? Milej
    zabawy w meskim towarzystwie, tylko... kto ci potomka splodzi?

  • 102. Data: 2004-05-16 13:10:07
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Leszek <l...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Spadasz na grupę pl.soc.meskiebolcowanie ? ;)))
    >
    > Leszek

    slyszalem ze jest jeszcze pl.soc.lody

  • 103. Data: 2004-05-16 13:14:09
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    SQLwysyn <s...@w...pI> napisał(a):

    > Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, na grupe pl.prawo.zglaszam.do.abuse

    Misiu, idz odpocznij troche i przestan dupe zawracac ludziom bo dosc maja
    roboty przez takich urazonych pedalow jak ty. Zajmujesz sie prowokowaniem
    ludzi na grupach? Obrazasz wyzywajac od homofobow, zmieniasz definicje pojec,
    a jak ktos ci powie prawde ze jestes PEDALEM to wysylasz na abuse? Siebie
    wyslij, dobrze radze. Kompleksy jak smok, ale pociesze cie ze to sie da
    leczyc. I babe sobie znajdz, splodz potomka to od razu poczujesz ze zyjesz.

  • 104. Data: 2004-05-16 13:14:56
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    wiadomości news:c87gcl$1f58$1@news2.ipartners.pl...

    > No, chyba że któreś ścierwo znowu zmieni adres - wtedy faktycznie abuse
    > i już.

    Pędź pedale.

  • 105. Data: 2004-05-16 13:26:42
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > E, nie ma co się przejmować tą parką (hehe) trolli.
    >
    > Plonkownica uaktualniona i już nie widzę wypocin tych niedorozwojów :-D

    Parke to wy tutaj raczej stanowicie, ty i twoj kolega SQLwysyn (celny nick
    zreszta). Chetnie bym cie spotkal aby porozmawiac o twoich problemach
    emocjonalnych, powiedzial bys mi wtedy jakie to normalne popychac znajomych i
    kolegow w klubach i jakie zdrowe i jakie dobre z punktu widzenia ewolucji. Jak
    juz ktos slusznie zauwazyl, natura sama sie oczyszcza z patologii, ty w koncu
    umrzesz nie pozostawiwszy kompletu wypaczonych genow nastepnemu. I chyba o to
    w tym wszystkim chodzi. Grunt zeby was za duzo nie wykielkowalo, kopulujcie,
    dzielcie sie AIDS'em, krzyczcie jak wam dobrze. Ale nie probujcie robic
    wariatow z normalnych ludzi i wymagac traktowania na rowni z malzenstwami
    heteroseksulanymi w ktorym z czasem urodza sie dzieci, powstanie ognisko
    rodzinne i wyrosnie mlode pokolenie.

    > No, chyba że któreś ścierwo znowu zmieni adres - wtedy faktycznie abuse
    > i już.

    Ciezko to w ogole komentowac. Ty nie jestes geje z klasa (bo takich szanuje),
    jakosc twoich epitetow swiadczy o tobie najlepiej, wynaturzony bubku.

  • 106. Data: 2004-05-16 13:33:41
    Od: "Haloween" <h...@p...to_tez_usun.pl>

    W kosciele byles na mszy ?? dzis niedziela ....

    Jestem hetero i nie uwazam zeby bylo ta jakiekolwiek przegiecie , owszem
    nieco mi sie zrobilo nieswojo gdy dwoch kolesi wpadlo "w sline" ale jakos
    specjalnie mnie to nie urazilo . Ludzie o innej orientacji seksualnej zyja z
    nami na swiecie i nalezy sie do tego przyzwyczaic a nie do nich strzelac czy
    tez zamykac ich w szpitalach i leczyc.
    Ja osobiscie wole oficjalnych gejow niz ksiezy skryto-pedofilow.

    Pozdro 600 :P

    Uzytkownik "oen" <o...@g...pl> napisal w wiadomosci

  • 107. Data: 2004-05-16 14:12:22
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > te statystyki ktore przytaczasz to jakies lobby gejowskie oglasza? Milej
    > zabawy w meskim towarzystwie, tylko... kto ci potomka splodzi?

    hehe. powaznie zabawny jestes. lepperyzujesz strasznie, jesli w ogole wiesz
    co mam na mysli. ja w przeciwienstwie do ciebie czytam. ty natomiast bierzesz
    swoje dane z sufitu. potomka sam umiem sobie splodzic i nikt nie musi mnie w
    tym wyreczac.

    nie wiem skad u ciebie te kompleksy, bo moze jestes impotentem, moze masz
    malego a moze jestes tak brzydki, ze nie tylko ladne dziewczyny cie nie
    chca ale zadne na ciebie nie nawet nie zerkna. nie wiem i wiedziec nie chce,
    bo do szczescia mi to potrzebne nie jest. ty natomiast masz wyrazna potrzebe
    podbudowania swojego ego nazywajac innych i mnie pedalem, ciota itp. jesli
    jestes dzieki temu choc odrobine szczesliwszy to nazywaj dalej. jezeli juz
    nie masz innych rozrywek i tylko to ci pozostalo to ciesz sie swoim szczesciem.
    zaloz sobie klub ze swoim kolega, ktory ma podobne do ciebie poglady
    i spotykajcie sie wieczorami pijac piwko i mowiac jacy to geje sa straszni
    i jak swiat terroryzuja swoim bezczelnym zachowaniem. jesli to wam da ulge
    i choc na moment poczujecie sie lepsi to sobie tak robcie. ale nie rob juz
    wiecej z siebie kretyna wypowiadajac sie na temat, o ktorym nie masz pojecia,
    bo generujesz niepotrzebnie ruch w sieci zasmiecajac serwery.

  • 108. Data: 2004-05-16 15:09:50
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > potomka sam umiem sobie splodzic i nikt nie musi mnie w
    > tym wyreczac.

    Sam ze sobą czy z kolegą?
    Wiesz o czym jest ten wątek?

    Leszek

  • 109. Data: 2004-05-16 15:15:26
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Haloween" <h...@p...to_tez_usun.pl> napisał w wiadomości

    >Ludzie o innej orientacji seksualnej zyja z nami na swiecie i nalezy sie do
    tego >przyzwyczaic a nie do nich strzelac czy tez zamykac ich w szpitalach i
    leczyc.

    A kto w tym wątku mówił o strzelaniu czy leczeniu (no poza zdeklarowanymi
    ciotami;) ?
    Mowa jest o obnoszeniu się ze swoim pedalstwem pod płaszczykiem demokracji i
    liberalizmu. Dla mnie jak i dla zdecydowanej większości ludzi na tej
    planecie homoseksualizm był, jest i będzie zboczeniem czy się to pedałkom
    podoba czy nie. I o tym właśnie jest ten wątek.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 110. Data: 2004-05-16 15:31:09
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Sam ze sobą czy z kolegą?
    > Wiesz o czym jest ten wątek?

    a ty zastanawiales sie jak kretynska i idiotyczna jest twoja odpowiedz?
    zastanawiales sie nad tym, czy rozumiesz co czytasz? ja wiem o czym jest
    ten watek, ty natomiast wyraznie potraktowales go jako okazje do nazywania
    pedalem albo ciota kazdego, kto ma inne zdanie niz ty. zalozyles, ze masz
    monopol na prawde. uznales, ze twoje poglady i twoj swiatopoglad jest
    obrazem prawdy. a tak nie jest. wiesz dobrze, ze jestes w bledzie, ale
    brniesz w zaparte i tyle razy powtarzana przez ciebie teoria brzmi dla
    ciebie jak prawda. jest to udowodnione naukowo zjawisko. latwiej jest tobie
    isc z tlumem, ktory rzuca kamieniami w innych bo jako jednostka jestes nikim
    i masz jedyna okazje aby sie dowartosciowac i zintegrowac z innymi. lgniesz
    do podobnych sobie, ulomnych zacofanych ludzi. to tez jest znane zjawisko.

    swoja droga zastanawiajace jest twoje zainteresowanie homoseksualizmem.
    skoro twierdzisz, ze ten problem ciebie nie dotyczy to po co sie wypowiadasz?
    zajmij sie swoja lala wczesniej ja nadmuchujac i ciesz sie urokami zycia,
    a normalnych ludziom daj spokoj.