  • 41. Data: 2006-08-25 15:06:02
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 15:13:35 +0200, Robert napisał(a):

    > Tu pasazer i tu pasazer, w ktorym z opisanych przypadkow mialbys umyslnosc?
    > W/g projektu jak pisal m.in. Nostradamus komunikacja publ. ma byc
    > wylaczona.

    Do autobusu nie zawsze się wsiada przednimi drzwiami i nie zawsze
    widzisz kierowcę - więc i tak każdy by mówił że wsiadł tylnymi drzwiami
    i nic nie widział - nie dało by się tego wyegzekwować.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 42. Data: 2006-08-25 15:23:57
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 15:19:20 +0200, Robert napisał(a):

    > Czy w tym przypadku uwazasz powinien byc przepis, ktory bedzie
    > sankcjonowal brak reakcji na dokonanie czynu zabronionego?
    > Czyli ze przypadkowy swiadek powinien bys karany i uznanym winnym tego
    > ze widzial jak ktos popelnia przestepstwo??

    Jeżeli widział i nie zareagował to uważam że powinien zostać ukarany
    conajmniej grzywną. Szczerze mówiąc wydawało mi się nawet że takie
    prawo już jest...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 43. Data: 2006-08-25 15:48:26
    Od: "T_G" <t...@g...pl>

    > Moim zdaniem też powinni odpowiadać za to.

    a moim zdaniem to glupota - jezeli jestem trzezwy i jade z kims pijanym ok,
    jezeli jestem pijany i namawiam kogos pijanego ok, ale jezeli wypijemy i
    ktos nawalony wsiada w auto i chce prowadzic - jego wybor

    > Czy jak widzisz że ktoś okrada w nocy sklep to kładziesz się spać
    > "bo ich nie znasz i to nie Twój sklep"? A jak będą kogoś bić albo
    > gwałcić?

    ale mowimy tu o momencie kiedy ktos sie nawali i jest mu wszystko jedno
    bo o ile wiem spozywanie alkoholu jeszcze nie jest zabronione, a to jak
    jakas tam dawka dziala na czlowieka to sprawa indywidualna

    > Jasne - najlepiej powiedzieć "to nie moja sprawa, niech sam odpowiada
    > za swoje czyny - jak kogoś przejedzie to będzie jego wina"... Tylko
    > że to będzie też Twoja wina.

    nie, to bedzie JEGO wina, ja co najwyzej bede winny nie powstrzymania go
    mimo ze mialem taka mozliwosc, ale dorosli ludzie sa odpowiedzialni za
    SWOJE czyny, a reszte i tak reguluje teoria ewolucji ;)

  • 44. Data: 2006-08-25 16:03:45
    Od: s...@o...pl

    widział - nie zareagował !! nie zadzwonił na policje !!

    a jeśli zadzwoni to dostanie etykietkę "podpierdalacza" i "konfidenta" w całej
    okolicy :)

    --
    sky
    gg:2475019

  • 45. Data: 2006-08-25 18:20:31
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 14:30:04 +0200, Johnson napisał(a):

    > Nie rozumiem.
    No więc skoro nie rozumiesz to odsyłam do studiowania prawa karnego a
    wtedy wszystko zrozumiesz ,a co do stwierdzenia "cywilizowany kraj" to w
    moim wyobrażeniu taki np.: w którm za zmianę religi nie ma kary śmierci
    ,zresztą dalsza dyskusaj to jak widzę "młócenie słomy"

    akala

  • 46. Data: 2006-08-25 19:35:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    akala napisał(a):

> [...]
    > moim wyobrażeniu taki np.: w którm za zmianę religi nie ma kary śmierci
    > ,zresztą dalsza dyskusaj to jak widzę "młócenie słomy"

    Nie rozumiem tego co napisałaś, a co przytoczyłem. Nie wydaje mi się
    żeby to była doktryna prawa karnego, a więc studiowanie prawa karnego
    nie pomoże mi w jej zrozumieniu.
    Według twojej definicji polska jest cywilizowanym krajem - tutaj za
    zaminę religii nie grozi kara.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 47. Data: 2006-08-25 19:49:01
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>

    ::..SKY wrote:

    > co Wy na to ???

    Jest to absurd. Za to konfiskowanie samochodów pijanym kierowcom ma o wiele
    więcej sensu i myślę, że jest to najlepsze rozwiązanie, przy okazji
    najmniej obciążające budżet państwa.

    --
    Subscribe news:pl.sci.neuronauki

  • 48. Data: 2006-08-25 19:56:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    ::..SKY napisał(a) :

    > LPR: do 2 lat wi&#234;zienia dla wspó&#179;pasa&#191;erów pijanych kierowców
    >
    > Do dwóch lat wi&#234;zienia, ograniczenie wolno&#182;ci lub grzywna - takie kary
    dla
    > pasa&#191;erów, którzy &#182;wiadomie wsiadaj&#177; do samochodu z pijanym
    kierowc&#177;,

    Jeszcze jak byś wklejał z jakimś normalnym kodowaniem, byłoby super.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: nie pisz chwilowo na Onet, bo listy nie dochodzą !!!

  • 49. Data: 2006-08-25 20:00:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    DonWito napisał(a):

    > [cut]

    > Nie wsiadać. Powstrzymywać przed siadaniem za kierownicą. Zadzwonić po
    > policję.

    tesknisz za dawnymi czasami?

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 50. Data: 2006-08-25 20:03:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Dlatego że mówimy o przestępstwie umyślnym. Rozumiesz co to znaczy?

    a jak zamierzasz umyslnosc udowodnic?

    P.