  • 1. Data: 2006-08-24 22:12:37
    Temat: [OT!] Aua...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3571486.html

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com
    http://anvilstrike.com
    http://icic.pl

  • 2. Data: 2006-08-24 22:43:22
    Temat: Re: [OT!] Aua...
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Hahahaha widze, ze czytales pl.listserv.chomor-l :-)))))

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-08-24 22:44:53
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Hahahaha widze, ze czytales pl.listserv.chomor-l :-)))))

    Rozchodzi sie po sieci jak cieple buleczki :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2006-08-24 23:02:35
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Rozchodzi sie po sieci jak cieple buleczki :)

    Cieple to teraz beda buleczki Arnoldzika, jak mu je w pierdlu ogrzeja ;-))))
    Hihihihi

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2006-08-25 02:44:35
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    rezist.com wrote:
    > http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3571486.html

    tak tak,
    największy prawnik grupowy siedzi.
    na p.r.wrocław następny spot grupowy przewidziany jest na sali rozpraw.

  • 6. Data: 2006-08-25 03:15:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rezist.com wrote:
    > http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3571486.html

    Hmm... Ciekawe... Bzyta mnie wkurzała swoimi pomysłami z zamachem na
    ryczałt przy umowach o dzieło - wyleciała i ma teraz fajne rozprawy.
    Buzdygan mnie wkurzał - siedzi.

    Ciekawe, kiedy klątwa dotrze wreszcie do "4 bliźniaków" ;->

    PS: Dżordża Debilju też bardzo nie lubię ;-P

    PPS: mam nadzieję, że zabawy z woskiem i szpilkami są jeszcze legalnie?
    <hahaha>

    PPPS: BP,NMSP ;)

  • 7. Data: 2006-08-25 05:49:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Hmm... Ciekawe... Bzyta mnie wkurzała swoimi pomysłami z zamachem na
    > ryczałt przy umowach o dzieło - wyleciała i ma teraz fajne rozprawy.
    > Buzdygan mnie wkurzał - siedzi.

    Przyznam się, że popracowałem nad tym przypadkiem troszkę, są na
    policji nawet moje zeznania.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 8. Data: 2006-08-25 07:42:42
    Od: m...@g...com

    rezist.com wrote:

    > Rozchodzi sie po sieci jak cieple buleczki :)

    Najlepsze jest "nie miał zwyczaju prowadzić księgowości, więc co jakiś czas
    zakładał nową firmę". :)

    p. m.

  • 9. Data: 2006-08-25 07:51:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *mvoicem* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Najlepsze jest "nie miał zwyczaju prowadzić księgowości, więc co jakiś czas
    > zakładał nową firmę". :)

    A tak naprawdę to nabywał ją od likwidatorów/syndyków za 1-100 zł.
    Tak było z Elita.pl SA.

  • 10. Data: 2006-08-28 15:32:20
    Od: "Big Jack" <y...@y...nj>

    W wiadomości: news:ecl8cg$k7f$1@sparrow.axelspringer.com.pl
    użytkownik *rezist.com* napisał(a):

    > http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3571486.html

    A miał do mnie przysłać prokuratora. Coś mu się pozajączkowało, hmmm :D

    --
    Big Jack
    //////