  • 1. Data: 2006-08-25 08:22:20
    Temat: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: "::..SKY" <s...@o...pl>

    witam...

    tak przy wiecznie wałkowanym temacie na tym forum jakim ostatnio jest jazda na
    "podwójnym gazie" dostalem na mail taką wiadomość z biuletynu MSZ...

    radosna twórczość LPR, czyli .....

    ---
    Krótko

    LPR: do 2 lat wi&#234;zienia dla wspó&#179;pasa&#191;erów pijanych kierowców

    Do dwóch lat wi&#234;zienia, ograniczenie wolno&#182;ci lub grzywna - takie kary dla
    pasa&#191;erów, którzy &#182;wiadomie wsiadaj&#177; do samochodu z pijanym
    kierowc&#177;, proponuje
    Liga Polskich Rodzin. LPR zamierza z&#179;o&#191;y&#230; w Sejmie projekt nowelizacji
    Kodeksu
    karnego w tej sprawie.

    Zdaniem pos&#179;a LPR Witolda Ba&#179;a&#191;aka, pomys&#179;, aby kara&#230; nie
    tylko pijanych
    kierowców, ale tak&#191;e ich wspó&#179;pasa&#191;erów "wype&#179;nia luk&#234;" w
    dotychczasowych
    przepisach. "Jest to pomys&#179; nowatorski, który spe&#179;nia oczekiwania
    spo&#179;eczne" -
    oceni&#179; na konferencji prasowej w Sejmie.

    Jak doda&#179; Ba&#179;a&#191;ak, projekt nowelizacji Kodeksu karnego autorstwa LPR
    ma na celu
    eliminacj&#234; "patologicznego" zjawiska pijanych kierowców i zmian&#234;
    spo&#179;ecznego
    podej&#182;cia do tego problemu.
    ---

    co Wy na to ???

    --

    ::..SKY
    gg:2475019

  • 2. Data: 2006-08-25 08:27:45
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: "::..SKY" <s...@o...pl>

    kolejny wspaniały pomysl po maturze "z urzędu" za chodzenie do szkoły autorstwa
    LPR :)

    --
    ::..SKy
    gg:2475019

  • 3. Data: 2006-08-25 08:48:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ::..SKY napisał(a):

    > co Wy na to ???

    A co w tym głupiego? (akładając oczywiście że byłoby to przestępstwo
    umyślne)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-08-25 08:54:36
    Od: "::..SKY" <s...@o...pl>

    proponuje za kazym razem przed ruszeniem w trase badać swojego "szofera" na
    prywatnym alkomacie tak na wszelki wypadek zeby nie pojsc siedziec :) bo jeszcze
    przez przypadek zezna że byleś swiadomy nietrzeźwosći kierowcy na przesluchaniu
    na policji :)

    --
    SKY
    gg:2475019

  • 5. Data: 2006-08-25 09:03:17
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl>

    ::..SKY rzucił na grupę taką wypowiedź:
> [...]
    > wypadek zeby nie pojsc siedziec :) bo jeszcze przez
    > przypadek zezna że byleś swiadomy nietrzeźwosći kierowcy

    Jeśli ktoś świadomie wsiada do auta z nawalonym kierowcą to
    jestem jak najbardziej ZA.
    Wbrew pozorom nie jest tak trudno stwierdzić
    (organoleptycznie i bez sprzętu) czy ktoś jest pijany czy
    nie, więc nie przesadzaj.
    Gdybyś stracił kogoś w wypadku spowodowanym przez pijaka to
    inaczej byś gadał.

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2006-08-25 09:04:29
    Od: "X" <...@w...pl>

> [...]
    > jeszcze
    > przez przypadek zezna że byleś swiadomy nietrzeźwosći kierowcy na

    Ja uważam że to dobry pomysł.... tylko jak będą dochodzić tego, że pasażer
    wiedział o tym, że kierowca jest nietrzeźwy???

    Jeżeli będzie to tylko na zasadzie... jak się przyzna to ma pecha.... to
    chyba będzie to trochę bez sensu, bo dadzą się na to złapać "łosie" (choć
    takich pewnie też nie będzie brakowało) :o)

  • 7. Data: 2006-08-25 09:16:43
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "X" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja uważam że to dobry pomysł.... tylko jak będą dochodzić tego, że pasażer
    > wiedział o tym, że kierowca jest nietrzeźwy???

    O tym wypowie się biegły. Najczęściej wygląda to tak, ze kolesie piją razem a
    większy frajer siada za kierownicą. Jestem za.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2006-08-25 09:20:06
    Od: "X" <...@w...pl>

    > O tym wypowie się biegły. Najczęściej wygląda to tak, ze kolesie piją
    > razem a większy frajer siada za kierownicą. Jestem za.

    Ja uważam, że często odbywa się to tak... że rodzinka jedzie na imprezkę do
    znajomych... tatuś kierowca popije, mama nie ma nic do gadania no i
    wracają... bo przecież autobusem nie pojadą.

    W każdym razie to tylko takie moje gdybanie. Jestem jak najbardziej ZA
    wprowadzeniem tego przepisu.

  • 9. Data: 2006-08-25 09:23:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ::..SKY napisał(a):
> [...]
    ma na celu
    > eliminacj&#234; "patologicznego" zjawiska pijanych kierowców i zmian&#234;

    nie zwracaj uwagi na te debilizmy to i tak nei przejdzie, nie mozna
    karac ludzi za cos na co nei maja wplywu.

    P.
    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 10. Data: 2006-08-25 09:24:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    JR napisał(a):
> [...]
    > Wbrew pozorom nie jest tak trudno stwierdzić (organoleptycznie i bez
    > sprzętu) czy ktoś jest pijany czy nie, więc nie przesadzaj.

    a przepraszam niby co ma taka osoba zrobic?

    P.