  • 11. Data: 2004-07-25 15:30:05
    Temat: Re: oprogramowanie OEM druga strona medalu (z życzeniami owocnych wypowiedzi ...dla Arka)
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > jeśli spodnie kosztują w sklepie 100 PLN a Ty masz okazję
    > je kupić na bazarze za 10 PLN to są tylko dwie możliwości.
    > Albo własciciel pozbywa się towaru żeby mu nie zalegał,
    > albo ktoś sprzedaje poniżej wartości kradzione.

    wybieram odpowiedz a i dokonuje zakupu.

    i co?

    P.

  • 12. Data: 2004-07-25 15:39:15
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > wybieram odpowiedz a i dokonuje zakupu.
    >
    > i co?

    kiedyś w jednym z polskich seriali padło stwierdzenie:
    Kurestwo to nie zawód, to mentalność.
    Myślę, że podobnie jest ze złodziejstwem.
    nie mam więcej pytań. EOT.

  • 13. Data: 2004-07-25 17:34:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Krzysztof "gravide" B. rzecze:
    > A czemu nie? Na rynek trafiło oprogramowanie bez sprzętu, czyli
    > niezgodne z umową zawartą między producentami.

    I co z tego?

    > Jak widzę na bazarze buty Adidasa czy Nike bez pudełka,
    > to pierwsze co przychodzi mi na myśl to to, że ktoś te buty
    > wyniósł z fabryki by sprzedać na lewo (normalnie się kupuje w pudełku)
    > No chyba że to są buty OEM ;-))).

    No właśnie - chyba, że jest to OEM, więc nie ma pudełka. Sam sobie
    odpowiedziałeś.

    > Miał upoważnienie na wprowadzenie WYŁĄCZNIE ze sprzętem.
    > Czyli inna forma jest niezgodna z umową, a co za tym idzie nielegalna.

    Niezgodna z umową nie oznacza - nielegalna.

    > Kupił kradziony towar. A towar kradziony wprowadza na rynek paser.
    > A ten kto kupił od pasera, dokonał zakupu w złej wierze.

    Żeby dokonać zakupu w złej wierze trzeba widzieć,że towar jest kradziony.

    > Jak widać tylko Twoje przekonania są słuszne. Przepraszam więc,
    > że ośmielam się mieć inne.

    Wydawało mi się, że dyskutujemy, więc prezentuję swoje zdanie.
    Jeżeli Ci się to nie podoba to pewnie gdzieś znajdziesz kółka wzajemnej
    adoracji.

    pozdrawiam
    Arek

    --