  • 1. Data: 2004-07-24 14:51:45
    Temat: Przewożenie dziecka samochodem?
    Od: "golsar" <g...@i...pl>

    Witam .Mam takie pytanie związane z przewożeniem dziecka na przednim
    siedzeniu.Art.45 pkt 5 mówi " Zabrania sie przewożenia, poza specjalnym
    fotelikiem ochronnym, dziecka w wieku do 12 lat na przednim siedzeniu
    pojazdu samochodowego" Czy podstawka może byc traktowana jak fotelik kiedy
    dziecko nie ma 12 lat ale ma 155 cm wzrostu ? czy jest jakiś art .
    precyzujący używanie podstawek ? Pozadrawiam

  • 2. Data: 2004-07-24 16:30:31
    Temat: Re: Przewożenie dziecka samochodem?
    Od: "tompac [TK]" <t...@U...pl>

> [...]
    fotelik
    > kiedy dziecko nie ma 12 lat ale ma 155 cm wzrostu ? czy jest jakiś

    A w tym paragrafie nie ma alternatywy wiek wzrost (pow. 150)??
    pozdr