  • 1. Data: 2004-07-24 19:40:22
    Temat: tablice rejestracyjne
    Od: "LLora" <L...@p...onet.pl>

    Cześć. Mam problem. Nad morze zabieram rowery. Będą "jechały" na bagażniku
    zamocowanym do haka holowniczego w taki sposób, że niestety będą przysłaniać
    tylną tablicę rejestracyjną. Bagażnik sam w sobie nie ma miejsca na
    zamontowanie tablicy (wiem, że są też takie, ale ten jest prostszy - bez
    tablicy i świateł). Chciałam dorobić trzecią tablicę, ale powiedziano mi, że
    się nie da, bo do jednego samochodu można wydać tylko jeden komplet tablic.
    Jak mam tłumaczyć się przed policją? Czy jakies przepisy to regulują? Będę
    wdzięczna za sugestie.
    Pozdrawiam.
    LLora

  • 2. Data: 2004-07-24 19:44:44
    Temat: Re: tablice rejestracyjne
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik LLora napisał:
> [...]
    > Jak mam tłumaczyć się przed policją? Czy jakies przepisy to regulują? Będę

    mam nadzieje, że zatrzyma Cie pierwszy patrol przy wyjeździe z Twojego
    miasta i nie pozwolą Ci dalej jechać
    z tego co piszesz wynika, że oprócz tablicy Twój bagażnik zasłania także
    światła.. Narażasz więc na niebezpieczeństwo nie tylko siebie, ale
    przede wszystkim INNYCH!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2004-07-24 20:29:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > z tego co piszesz wynika, że oprócz tablicy Twój bagażnik zasłania także
    > światła.. Narażasz więc na niebezpieczeństwo nie tylko siebie, ale
    > przede wszystkim INNYCH!

    Z a czego do wynika? Przecież to zależy od typu samochodu.

  • 4. Data: 2004-07-24 20:34:54
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "LLora" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tablic.
    > Jak mam tłumaczyć się przed policją? Czy jakies przepisy to regulują? Będę

    Jasno z Twego listu wynika, że bagażnik nie ma homologacji.
    jedyne wyjście to kupić taki który spełnia wszystkie wymogi.

  • 5. Data: 2004-07-25 09:34:31
    Od: "barnaba" <barnabaWYTNIJTO(AT)hot.pl>

    też miałem taki problem, ale jeszcze ze starymi czarnyblachami. Bagażnik był
    czarny więc kupiłem odpowiedznie litery i cyfry jako nalepki, i nalepiłem
    je.