  • 1. Data: 2010-01-22 14:02:08
    Temat: olewnika ciag dalszy
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    tak z okazji zblizajacej sie rocznicy trzeciego 'samobojstwa'
    w tej sprawie

    donosy nr 5013 informuja:

    "Nowe zaskakujace okolicznosci

    w sprawie zabojstwa Krzysztofa Olewnika. Rodzina poprosila o
    ekshumacje, jak przyznaje - na prosbe prokuratury. Wyszlo na jaw
    bowiem, ze nie wykonano poprawnie identyfikacji zwlok, opierajac
    sie jedynie na zeznaniu jednego z mordercow. Teraz okazuje sie,
    ze probki DNA sie nie zgadzaja, ale nie wiadomo jak zostaly
    pobrane, bo protokolow brak. Nie zbadano miejsca zakopania zwlok,
    by ustalic jak dlugo tam lezaly, zniknela czesc dowodow.
    Prokuraturze najwyrazniej zalezalo, by jak najszybciej uznac, ze
    oto juz, znaleziono, koniec sprawy. Poslowie z komisji sledczej
    nazywaja sprawe skandalem i kolejna lawina bledow."

    skomentowalbym ale jaki to ma sens...

  • 2. Data: 2010-01-22 14:05:26
    Temat: Re: olewnika ciag dalszy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    tg pisze:
> [...]
    > oto juz, znaleziono, koniec sprawy. Poslowie z komisji sledczej
    > nazywaja sprawe skandalem i kolejna lawina bledow."

    A o co dokładnie chodzi? Że niby nie znaleziono jeszcze jego ciała?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-22 14:08:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Liwiusz napisał(a) :

    > A o co dokładnie chodzi? Że niby nie znaleziono jeszcze jego ciała?

    No właśnie nie do końca jest jasne, czy to był on. Wiadomości z
    pierwszych stron gazet z ostatnich dni.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 4. Data: 2010-01-22 14:14:06
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > A o co dokładnie chodzi? Że niby nie znaleziono jeszcze jego ciała?

    nie sledze tej sprawy, opieram sie na 'doniesieniach prasowych' ale
    najwyrazniej nie udalo sie upilnowac *trzech* glownych podejrzanych,
    zidentyfikowac ciala ofiary(!) przed pochowaniem, zginela czesc dowodow
    a czesc zostala zalana przez peknieta rure kanalizacyjna

    slowem jakas grupa osob uwaza bardzo duzo ludzi za debili a ci ostatni nie
    protestuja...

    ja bym sie nie zdziwil gdyby to bylo w dajmy na to somalii czy liberii, tam
    zycie jest tanie a lapowkami pewnie da sie wszystko zalatwic

    ba, nie zdziwilbym sie gdyby i tu po cichutku wszystko ktos pozalatwial,
    ale to co mozna uslyszec w oficjalnych wieczornych wiadomosciach telewizji
    publicznej 40 milionowego panstwa w srodku europy, to jest zenujace

  • 5. Data: 2010-01-22 14:23:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam

    > No właśnie nie do końca jest jasne, czy to był on. Wiadomości z
    > pierwszych stron gazet z ostatnich dni.

    W tej sprawie nie bardzo bym się zdziwił, gdyby się okazało, że
    Olewnik odnalazł się... żywy.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-01-22 15:04:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W tej sprawie nie bardzo bym się zdziwił, gdyby się okazało, że Olewnik
    > odnalazł się... żywy.

    No albo na przyklad zostal jakims swiadkiem koronnym.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-01-22 15:17:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Liwiusz wrote:

    > ciała?

    > W tej sprawie nie bardzo bym się zdziwił, gdyby się okazało, że
    > Olewnik odnalazł się... żywy.

    Ja bym się zdziwił... Dałby znac rodzinie, a widziałeś jego rodzinę w
    mediach?
    Jeśli wiedzą to im się wszystkie oskary należą.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2010-01-23 09:11:12
    Od: "Lady_Heather" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli wiedzą to im się wszystkie oskary należą.

    Nie doceniasz ludzi. W USA, 1994 Susan Smith zalewala sie lzami, ze ktos na
    skrzyzowaniu uprowadzil jej samochod z dwojka malych dzieci na tylnim
    siedzeniu. Wszyscy byli poruszeni i bardzo jej wspolczuli do chwili gdy sie
    nie okazalo po 9 dniach ze sama zepchnela samochod do wody z dzieciakami
    zapiętymi w foteliki bo jej przeszkadzaly w zyciu uczuciowym.

    LH

  • 9. Data: 2010-01-23 19:15:02
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Lady_Heather napisal:

> [...]
    > nie okazalo po 9 dniach ze sama zepchnela samochod do wody z dzieciakami
    > zapiętymi w foteliki bo jej przeszkadzaly w zyciu uczuciowym.

    No, dosc makabryczne to bylo:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Susan_Smith

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2010-01-25 21:33:33
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > No właśnie nie do końca jest jasne, czy to był on.
    Więc kto to był?
    On był nie pierwszy i nie ostatni.
    Ilu jeszcze policja zabiła?