  • 1. Data: 2010-01-22 12:52:35
    Temat: Sp. z o.o. = Wspólnicy - jak często posiedzenia Zarządu
    Od: l...@v...pl

    Witajcie mam taki problem, zarząd chce papierkową robotę ograniczać do minimum,
    de facto skład zarządu pokrywa się ze składem wspólników co oznacza, iż decyzje
    zarządu nie będą kwestionowane przez wspólników ;) i teraz w regulaminie zarządu
    jest wpis, że zarząd musi zbierać sięco najmniej jeden raz w miesiącu, celem
    podejmowania zarządzeń w sprawach związanych z funkcjonowaniem spółki, jak można
    to ograniczyć, czy są jakieś wymogi dot. częstotliwości spotkań, albo czy
    reprezentatywność na zewnątrz, która jest jednoosobowa, może obowiązywać również
    w posiedzeniach zarządu ?

    Dziekuję nie jestem praktykiem stąd takie problemy

  • 2. Data: 2010-01-23 12:23:39
    Od: l...@v...pl

    bardzo Was proszę o praktyczną poradę, jak ograniczyć formalności do niezbędnego
    minimum.

  • 3. Data: 2010-01-25 06:54:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > bardzo Was proszę o praktyczną poradę, jak ograniczyć formalności do
    > niezbędnego minimum.

    Do notariusza i zmianę umowy spółki sporządzić.

  • 4. Data: 2010-01-25 07:09:17
    Od: l...@v...pl

    > Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Do notariusza i zmianę umowy spółki sporządzić.

    Ok źle sformułowałem pytanie, chodziło mi o to czy są jakieś prawne ograniczenia
    aby np. Zarząd w składzie osobowym de facto tożsamy ze wspólnikami Spółki,
    spotykał się nie w terminach określonych, ale tylko po zwołaniu, aby zarząd np.
    w swych decyzjach mógł podejmować je jednoosobowo tak jak przewidziano na dziś
    reprezentację dla spółki - jeden ze wspólników itd.

    Dziękuje

  • 5. Data: 2010-01-25 07:23:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-25 08:09, l...@v...pl wrote:

> [...]
    > w swych decyzjach mógł podejmować je jednoosobowo tak jak przewidziano na dziś
    > reprezentację dla spółki - jeden ze wspólników itd.

    Żadnych. Z formalno-praktycznego punktu widzenia zarząd powinien się
    zebrać raz w roku, zeby zwołać walne zgromadzenie i zatwierdzić
    sprawozdanie, bilans itp.

  • 6. Data: 2010-01-25 07:26:55
    Od: l...@v...pl

    > Żadnych. Z formalno-praktycznego punktu widzenia zarząd powinien się
    > zebrać raz w roku, zeby zwołać walne zgromadzenie i zatwierdzić
    > sprawozdanie, bilans itp.

    Dziękuję za konkret, muszę jeszcze sprawdzić, czy u nich w Regulaminie Prac
    Zarządu jest określona częstotliwość posiedzeń, czy w Umowie Spółki, czyli z
    formalnego punktu widzenia, jak rozumiem regulamin wprowadza NZW zwykłą uchwałą
    podjętą w zaciszu biura ?