  • 1. Data: 2010-01-22 14:00:57
    Temat: Legitymowanie strasznikow miejskich
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Czy strasznik podczas interwencji (umundurowany) ma na pytanie
    legitymowanego musi odpowiedziec na pytanie o stopien, numer legitymacji i
    imie i nazwisko?

    Czy moze powiedziec: "nie jestem upowazniony aby podawac Panu moje dane"?

    Icek

  • 2. Data: 2010-01-22 14:03:40
    Temat: Re: Legitymowanie strasznikow miejskich
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Icek napisał(a):

    > Czy strasznik podczas interwencji (umundurowany) ma na pytanie
    > legitymowanego musi odpowiedziec na pytanie o stopien, numer legitymacji i
    > imie i nazwisko?

    A co jesli odbierze takie pytanie jako atak i odpowie ogniem ze
    straszaka?

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.

  • 3. Data: 2010-01-22 14:22:12
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Sty, 15:00, "Icek" <i...@d...pl> wrote:
> [...]
    > imie i nazwisko?
    >
    > Czy moze powiedziec: "nie jestem upowazniony aby podawac Panu moje dane"?

    A to komu sie legitymowany legitymuje? Uczniowi liceum "o profilu
    policyjnym"?

  • 4. Data: 2010-01-22 14:22:51
    Temat: Re: Legitymowanie strasznikow miejskich [ot]
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    januszek napisał(a) w <s...@g...mierzwiak.com> :

    > A co jesli odbierze takie pytanie jako atak i odpowie ogniem ze
    > straszaka?
    Skoro strasznik to chyba straszenie ma wpisane w zakres obowiązków?

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 5. Data: 2010-01-22 14:26:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A co jesli odbierze takie pytanie jako atak i odpowie ogniem ze
    > straszaka?

    nie no ja dzis mialem taka akcje. Pytam sie o imie, nazwisko, stopien
    sluzbowy oraz numer legitymacji. Niestety bez rezultatu. Pani ladnie
    odpowiedziala, ze: "nie jestem upowazniona aby Panu przekazywac takie
    informacje"

    I tak sie zastanawiam czy jest przepis, ktory zobowiazywalby strasznikowi
    przedstawienie sie

    Icek

  • 6. Data: 2010-01-22 14:28:21
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał
    > I tak sie zastanawiam czy jest przepis, ktory zobowiazywalby strasznikowi
    > przedstawienie sie

    Ustawa o strażach gminnych oraz rozporządzenie do niej.

  • 7. Data: 2010-01-22 15:58:43
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Sty, 15:26, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

> [...]
    > informacje"
    >
    > I tak sie zastanawiam czy jest przepis, ktory zobowiazywalby strasznikowi

    Zaraz, podeszla do ciebie jakas babka w stroju strazy miejskiej i cie
    wylegitymowala? Facetom w perukach z makijazem i czerwonym nosem tez
    sie dajesz legitymowac?

  • 8. Data: 2010-01-22 16:26:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zaraz, podeszla do ciebie jakas babka w stroju strazy miejskiej i cie
    > wylegitymowala? Facetom w perukach z makijazem i czerwonym nosem tez
    > sie dajesz legitymowac?

    nie, podeszly do mnie 2 babki. Powiadomily mnie, ze mam im okazac dokumenty.
    Wiec ja uzaleznilem wykonanie czynnosci od dokonania ich identyfikacji.
    Panie odmowily wiec sobie poszedlem.

    Nie chcialy podac stopnia sluzbowego ani imienia i nazwiska.

    Dlatego sie zastanawiam co zrobic. Bo jak znajde podstawe to na nastepny raz
    nagram komorka, ze nie chca sie przedstawic i wezwe policje, ze po miescie
    krazy jakis przebieraniec.

    Icek

  • 9. Data: 2010-01-22 16:32:58
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message news:hjcj85$640$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > nagram komorka, ze nie chca sie przedstawic i wezwe policje, ze po miescie

    http://www.strazmiejska.zabrze.pl/node/11

    Uprawnienia i obowiązki strażników miejskich reguluje Rozdział III ustawy z dnia 29
    sierpnia 1997r. o strażach gminnych.

    Podczas wykonywania czynności służbowych strażnik jest obowiązany przedstawić się
    imieniem i nazwiskiem, a ponadto na żądanie osoby, której czynności te dotyczą,
    okazać legitymację służbową w sposób umożliwiający jej odczytanie i zanotowanie
    nazwiska strażnika oraz organu, który wydał legitymację.

  • 10. Data: 2010-01-22 16:51:07
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    Órzytkownik "Icek" napisał:
> [...]
    > raz
    > nagram komorka, ze nie chca sie przedstawic i wezwe policje, ze po miescie

    skoro dwie baby chciały cię wylegitymować, a nie chciały ci podać ani
    podstawy prawnej, ani same nie chciały się wylegitymować to trzeba było
    zaraz po zajściu zadzwonić na milicje że podejrzewasz że jakieś baby w
    przebraniu mundurowym chciały cię okraść i zgwałcić, milicja przyjedzie,
    wyleginymuje ciebie i je, spisze protokół i na początek to wystarczy, tylko
    mała uwaga: musisz sobie znależć 2ch kumpli co poświadczą ze byli niedaleko
    i obserwowali całą sytuację żeby w razie czego baby nie wyparły się i nie
    było słowa 2ch bab przeciw tobie jednemu:O)

    p.s. straże wiejskie, celne i inne mundurowe to oznak nasilenia komuny,
    wprowadza się zomo, ormo i milicję pod nowyminazwami do pałowania ludności
    cywilnej i pacyfikowania demonstracji za pomocą paralizatorów, gazów
    bojowych, broni dzwiękowej i radiowej, koniec śfiata się zbliża!:O(