  • 21. Data: 2020-06-07 10:23:33
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 23:36, cef pisze:
    > Przeczytaj sobie - na tvp.info jest artykuł

    Nie oglądam. Oglądałem za to dużo wypowiedzi w tvn24
    Ten "oszczerca" stał się zły kiedy ułaskawił go Duda.
    Wcześniej opinie były różne. Ale słowa OSZCZERSTWO tam nie usłyszałem.

    zamordował 5 przechodniów,

    I ja tu manipuluję.

    Podaj gdzie jest to oszczerstwo. Nie bój się. Koledzy poprą w razie
    czego ;-)

  • 22. Data: 2020-06-07 10:26:06
    Od: z <...@...pl>

    Dobra. Masz rację kiedyś będziesz aplikował zgodnie z drogą którą wskaże
    "rodzina" ;-)

    Teraz nie wypowiadaj się bo wskazywanie na tvp tylko Cię pogrąża.

  • 23. Data: 2020-06-07 11:08:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 10:23, z pisze:

> [...]
    >
    >  zamordował 5 przechodniów,
    >
    > I ja tu manipuluję.
    >
    > Podaj gdzie jest to oszczerstwo. Nie bój się. Koledzy poprą w razie

    Łapanie za słówka nie pomoże.
    Słowa oszczerstwa użyli zapewne dziennikarze.
    W sądzie była sprawa o zniesławienie, ale do oszczerstwa dojdziemy.
    Podałem Ci tvpinfo, bo myślałem, że czytujesz skoro idziesz po ich linii.
    Ja przeczytałem z kilku źródeł- najbardziej rozbawiło mnie na interii,
    gdzie w zasadzie skazali go za walkę z mafią reprywatyzacyjną.
    Po pobieżnym przeglądzie prasy można zebrać to w kilka zdań.
    Podsumowując:
    Śpiewak głosił publicznie tezy mające na celu poniżenie pani mecenas w
    opinii publicznej i narażenie na utratę zaufania potrzebnego co było
    istotne w jej zawodzie adwokata.
    W zasadzie nie jest nawet istotne co rozpowszechniał Śpiewak ale dopiszę
    to dla jasności: otóż zarzucał pani mecenas udział w przejęciu kamienicy
    metodą "na kuratora" i prześladowanie lokatorów.
    No i mimo wielu możliwości udowodnienia przed sądem swoich tez - nie
    zrobił tego.
    Nie przedstawił żadnych dowodów na potwierdzenie swoich racji.
    Wielokrotnie miał możliwość przed sądem się obronić i oczyścić z zarzutów.
    Dlaczego tego nie zrobił?
    I za podawanie tych nieprawdziwych informacji został skazany -
    abstrahując w ogóle od dyskusji nad samym faktem istnienia tego artykułu
    (dla faktów nie ma to znaczenia)
    Sprawa rozstrzygana ostatecznie w 2019 roku.
    Teraz zajrzyj do słownika i sprawdź definicję słowa oszczerstwo.

    Odpowiedz na jedno pytanie, które zadałem.
    Dlaczego nie udowodnił przed sądem, że nie kłamał mając na celu
    skompromitowanie, poniżenie lub ośmieszenie czyli, że nie jest
    oszczercą. Miał szansę nawet przeprosić,
    ale nie skorzystał.

  • 24. Data: 2020-06-07 11:23:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 11:08, cef pisze:

    > Podałem Ci tvpinfo, bo myślałem, że czytujesz skoro idziesz po ich linii.

    Jesteś ograniczony

    > Śpiewak głosił publicznie tezy mające na celu poniżenie pani mecenas w
    > opinii publicznej i narażenie na utratę zaufania potrzebnego co było
    > istotne w jej zawodzie adwokata.

    ONA NIE POWINNA BYĆ ADWOKATEM BO JEST DEBILKĄ że by było feministycznie ;-)

    Jeśli ta DUMNA kobieta poczuła się urażona ;-)

    Za to można go skazać w trybie cywilnym a nie z komunistycznego
    paragrafu KARNEGO

> [...]
    > metodą "na kuratora"   i prześladowanie lokatorów.
    > No i mimo wielu możliwości udowodnienia przed sądem swoich tez - nie

    Tego nie trzeba udowadniać. Ta pani albo robiła to z tępoty umysłowej
    albo świadomie posługiwała się kruczkami prawnymi w zmowie z koleżkami.
    Za to należy jej się przynajmniej publiczne POTĘPIENIE.

    Ale ona przy pomocy koleżków postanowiła wyciągnąć armatę KARNĄ.

    Całe Twoje jęczenie tylko Cię pogrąża.

    To właśnie dlatego tą całą "kastę" trzeba wypalić gorącym żelazem.

    Jak można udowodniać że ktoś jest hieną żerującą na krzywdzie innych?

    To widać gołym okiem. Nie tknęło ją to że właściciel ma ponad 100 lat?

    To trzeba specjalne fakultety skończyć?

    Żałość

  • 25. Data: 2020-06-07 11:35:40
    Od: z <...@...pl>

    Dokształć się troszeczkę a nie czytaj portale tvp ;-)

    https://oko.press/obronca-spiewaka-polemizuje-zle-po
    wolany-kurator-niepotrzebne-utajnienie-nieuzasadnion
    y-zarzut/

  • 26. Data: 2020-06-07 11:53:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 11:23, z pisze:

    > Jesteś ograniczony

    Zawsze możesz przeczytać na wyborczej.

    > ONA NIE POWINNA BYĆ ADWOKATEM BO JEST DEBILKĄ że by było feministycznie ;-)
    >
    > Jeśli ta DUMNA kobieta poczuła się urażona ;-)

    Widocznie się tak poczuła.

    > Za to można go skazać w trybie cywilnym a nie z komunistycznego
    > paragrafu KARNEGO

    Czytaj mniej wybiórczo. Dla faktów to nieistotne.
    Nieznajomość prawa szkodzi i było ono takie samo dla obu stron.

> [...]
    > Za to należy jej się przynajmniej publiczne POTĘPIENIE.
    >
    > Ale ona przy pomocy koleżków postanowiła wyciągnąć armatę KARNĄ.

    No i nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
    Dlaczego on tej armaty nie zezłomował?
    Przecież mógł ją oddalić i obronić się.

    > Całe Twoje jęczenie tylko Cię pogrąża.

    Ja widzę tylko Twoje jęczenie, bo na rzeczową odpowiedź
    zabrakło Ci argumentów.

    > To właśnie dlatego tą całą "kastę" trzeba wypalić gorącym żelazem.

    A to jakiś komunistyczny Sąd rozstrzygał?
    Cała sprawa toczyła się od 2017 chyba roku, wyrok z 2019.
    Gdyby były jakieś przesłanki, to Ziobro by załatwił inny wyrok
    i brak jakiejkolwiek interwencji urzędowej pokazuje tylko,
    że z faktami nie było jak dyskutować.

    > Jak można udowodniać że ktoś jest hieną żerującą na krzywdzie innych?
    > To widać gołym okiem.  Nie tknęło ją to że właściciel ma ponad 100 lat?
    > To trzeba specjalne fakultety skończyć?

    Gdyby było widać gołym okiem, to sąd by to potwierdził.
    Ty też rzucasz tylko jakieś puste słowa, ale nie mają one oparcia w faktach.
    Po raz kolejny nie masz odpowiedzi dlaczego pan aktywista
    się nie obronił.

    > Żałość

    No właśnie, żałość.
    Może napiszesz, że sąd był niedobry bo decydował
    w oparciu o faktu a nie gołym okiem.

  • 27. Data: 2020-06-07 11:55:15
    Od: z <...@...pl>

  • 28. Data: 2020-06-07 12:25:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zastanów się, dlaczego kilkadziesiąt razy sądy warszawskie ustanawiały kuratorów dla
    około 120 letnich "nieobecnych" lub "nieznanych
    z miejsca pobytu" byłych właścicieli.
    Podobnie zresztą sady krakowskie, ale wiadomo naród uzdolniony do handlu długowieczny
    jest...

    -----

  • 29. Data: 2020-06-07 12:45:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 11:35, z pisze:
    > Dokształć się troszeczkę a nie czytaj portale tvp ;-)
    >

    > https://oko.press/obronca-spiewaka-polemizuje-zle-po
    wolany-kurator-niepotrzebne-utajnienie-nieuzasadnion
    y-zarzut/

    Czytam wszystko, żeby mieć szersze pojęcie.
    Mnie akurat nie wypada powoływać się na źródło,
    które sam opłacam :-), ale widzę tam potwierdzenie
    tego co akurat napisałem opierając się na różnych źródłach.
    Na wszelki wypadek przypominam, że nie rozmawiamy o
    nieprawidłowościach w reprywatyzacji
    czy interpretacjach prawnych dotyczących kurateli
    a jedynie o wyroku za zniesławienie.

    Albo zasygnalizuj, na który akapit zwrócić tam uwagę, żeby
    dostrzec tam jakąś odpowiedź na pytanie dlaczego
    sąd nie uwzględnił racji Śpiewaka.

  • 30. Data: 2020-06-07 12:57:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    Zacytuj poprawnie, to zacznę się zastanawiać.