    Subject: Re: ofiara reprywatyzacji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5edbd6fe$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edbdc4d$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edbe95e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edbf733$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edbfaab$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edc0c6d$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edca405$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5edcae9b$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 7 Jun 2020 11:23:02 +0200

    W dniu 2020-06-07 o 11:08, cef pisze:

    > Podałem Ci tvpinfo, bo myślałem, że czytujesz skoro idziesz po ich linii.

    Jesteś ograniczony

    > Śpiewak głosił publicznie tezy mające na celu poniżenie pani mecenas w
    > opinii publicznej i narażenie na utratę zaufania potrzebnego co było
    > istotne w jej zawodzie adwokata.

    ONA NIE POWINNA BYĆ ADWOKATEM BO JEST DEBILKĄ że by było feministycznie ;-)

    Jeśli ta DUMNA kobieta poczuła się urażona ;-)

    Za to można go skazać w trybie cywilnym a nie z komunistycznego
    paragrafu KARNEGO

    > W zasadzie nie jest nawet istotne co rozpowszechniał Śpiewak ale dopiszę
    > to dla jasności: otóż zarzucał pani mecenas udział w przejęciu kamienicy
    > metodą "na kuratora"   i prześladowanie lokatorów.
    > No i mimo wielu możliwości udowodnienia przed sądem swoich tez - nie
    > zrobił tego.

    Tego nie trzeba udowadniać. Ta pani albo robiła to z tępoty umysłowej
    albo świadomie posługiwała się kruczkami prawnymi w zmowie z koleżkami.
    Za to należy jej się przynajmniej publiczne POTĘPIENIE.

    Ale ona przy pomocy koleżków postanowiła wyciągnąć armatę KARNĄ.

    Całe Twoje jęczenie tylko Cię pogrąża.

    To właśnie dlatego tą całą "kastę" trzeba wypalić gorącym żelazem.

    Jak można udowodniać że ktoś jest hieną żerującą na krzywdzie innych?

    To widać gołym okiem. Nie tknęło ją to że właściciel ma ponad 100 lat?

    To trzeba specjalne fakultety skończyć?

    Żałość