  • 11. Data: 2006-03-02 21:20:05
    Temat: Re: odpowiedzialność za zaginięcie przesyłki nierejerstrowanej przy transakcji np. Allegro
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Po pierwsze: zamĂłwiĹ?em przesyĹ?kÄ? poleconÄ? za 7.00 zĹ?, a otrzymaĹ?em
    > listem zwykĹ?ym za 2.50 zĹ?. Czy mam prawo ĹĽÄ?daÄ? od sprzedajÄ?cego zwrotu

    Hej ... ale tam jest tekst "koszt wysyłki 7.00" a nie "to co zapłacę
    poczcie polskiej to 7.00" :)

    Koperta/paczka, taśma, koszty dojazdu ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2006-03-02 21:36:00
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Miernik wrote:
    > Po pierwsze: zamówiłem przesyłkę poleconą za 7.00 zł, a otrzymałem
    > listem zwykłym za 2.50 zł. Czy mam prawo żądać od sprzedającego zwrotu
    > części kosztów przesyłki?

    Po co, przecież nie poniosłeś żadnej szkody.

    > Po drugie co by było gdyby przesyłka zaginęła?

    Jak jesteś złośliwy, to możesz twierdzić że tak właśnie było. Sprzedawca
    nie udowodni ani że ją dostałeś, ani nawet że ją wysłał.

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-03-02 21:54:21
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > "Twoje zapytanie - alt.pl.allegro Jabadabadoo - nie pasuje do żadnego
    > dokumentu"
    > chyba zly nick uzyszkodnika

    znalazlem inaczej.
    za to skomentuje inna rzecz. chcesz wysylac taniej
    nierejestrowanym i miec dowod nadania?
    wystraczy wydrukowac taka karteczke o nasepujacej tresci:
    "nadano list do ......................................"

    pod spodem miejsce na standardowa pieczatke poczty z data i podpis
    przyjmujacej osoby. na kartce A4 zmiesci i z 10 takich.
    koszt praktycznie zaden, a przed sadem jest dowod nadania.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 14. Data: 2006-03-02 22:14:14
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    leon napisał(a):

> [...]
    > przyjmujacej osoby. na kartce A4 zmiesci i z 10 takich.
    > koszt praktycznie zaden, a przed sadem jest dowod nadania.

    A możesz podać na jakiej podstawie Poczta ma Ci to podbić? :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2006-03-02 22:24:20
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > A możesz podać na jakiej podstawie Poczta ma Ci to podbić? :)

    Może podbić np. na biurku :)

    Lepszym pytaniem byłoby jaką moc ma takie potwierdzenie (jeśli już ktoś
    z pracowników poczty weźmie udział w takiej inicjatywie). Osobiście
    uważam, że nie większą niż pierwszy lepszy świadek wrzucenia koperty do
    skrzynki.

    -------------------+
    -------------------+

  • 16. Data: 2006-03-03 05:58:10
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:
    > Ostrzeżenie przed użytkownikiem Jabadabadoo

    Dobra, zanazłem właściwy post, wklejam URL tu ku pożytkowi ogólnemu:

    http://groups.google.com/group/alt.pl.allegro/msg/1d
    58869d0f503707

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en