eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Komorka w serwisie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2006-03-02 12:47:50
    Temat: Komorka w serwisie
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Witam,


    Zakupiłem telefon komórkowy Sony Ericsson na abonament w jednym z
    autoryzowanych przedstawicieli operatora. Telefon się zepsuł i oddałem
    do serwisu. Telefon jest już w serwisie ponad miesiąc czasu, telefonu
    zastępczego nie otrzymałem, bo takich nie mają.

    Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie,
    które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres
    rozliczeniowy więc one mi przepadną.
    --
    Pozdrawiam
    Przemek


  • 2. Data: 2006-03-02 13:02:34
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-03-02 13:47, Użytkownik Przemek napisał:

    > Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie,
    > które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres
    > rozliczeniowy więc one mi przepadną.

    Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie
    usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak
    najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu.
    Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest
    odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi
    wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM.
    Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI
    wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać,
    albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy
    warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu)
    operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się
    załatwić.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor


  • 3. Data: 2006-03-02 15:54:16
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>


    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
    news:du6pj9$nl4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    >
    > Zakupiłem telefon komórkowy Sony Ericsson na abonament w jednym z
    > autoryzowanych przedstawicieli operatora. Telefon się zepsuł i oddałem do
    > serwisu. Telefon jest już w serwisie ponad miesiąc czasu, telefonu
    > zastępczego nie otrzymałem, bo takich nie mają.
    >

    >Zawsze moga dać Ci inny telefon , jeżeli masz telefon na abonament to
    >autoryzowany salon , czy też sklep nie może sie tłumaczyć że nie maja ,
    >musisz dostać inny telefon , a jak sie o to nie upomniałeś to popełniłes
    >gafe kolego...
    > Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie, które
    > przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy więc
    > one mi przepadną.
    >

    > teraz to juz za dużo zrobić nie możesz bo oddałeś swój telefon zastępczego
    > nie otrzymałeś , bo sie nie upomniałeś , jedyne co zostaje to pisanie
    > odwołania do Twojego operatora ale wierz mi , tych minut i tak nie
    > odzyskasz , sam pracuje w salonie telefonów i wiem jak jest..
    > Pozdrawiam
    > Przemek



  • 4. Data: 2006-03-02 20:38:56
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Piotrek napisał(a):

    >
    >>Zawsze moga dać Ci inny telefon , jeżeli masz telefon na abonament to
    >>autoryzowany salon , czy też sklep nie może sie tłumaczyć że nie maja ,
    >>musisz dostać inny telefon , a jak sie o to nie upomniałeś to popełniłes
    >>gafe kolego...

    Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
    salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
    sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.

    --
    Pozdrawiam
    Przemek


  • 5. Data: 2006-03-02 20:40:01
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie
    > usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak
    > najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu.
    > Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest
    > odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi
    > wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM.
    > Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI
    > wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać,
    > albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy
    > warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu)
    > operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się
    > załatwić.
    A czy jest jakiś okres czasu ile telefon może być w serwisie?

    --
    Pozdrawiam
    Przemek


  • 6. Data: 2006-03-02 21:02:29
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>


    > Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
    > salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
    > sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
    >
    >To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
    >przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....



  • 7. Data: 2006-03-03 04:45:17
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 2 mar o godzinie 22:02, na pl.soc.prawo, Piotrek napisał(a):


    >>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
    >>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....


    Czy zaczniesz w końcu postować poprawnie?
    OD kilku dni piszesz - i w Twoim wykonaniu to fatalnie wychodzi.
    Zadeklaruj także kodowanie poprawne.




    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/


  • 8. Data: 2006-03-03 07:58:35
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 2 Mar 2006 22:02:29 +0100,
    Piotrek <p...@m...com> screamed:
    >> Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
    >> salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
    >> sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
    >>
    >>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
    >>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....
    >

    Taka mała wiadomość dla Ciebie. Znaki '>' nie oznaczają "tu odpisywać"...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 08:58:11 user up 10904 days, 20:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    God made machine language; all the rest is the work of man.


  • 9. Data: 2006-03-03 08:09:45
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Piotrek napisał(a):
    >>Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
    >>salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
    >>sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
    >>
    >>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
    >>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....
    >
    >
    >
    W umowie na pewno nie ma takiego punktu. Przeczytam jeszcze regulamin
    świadczenia usług.

    --
    Pozdrawiam
    Przemek


  • 10. Data: 2006-03-03 10:54:05
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-03-02 21:40, Użytkownik Przemek napisał:

    > A czy jest jakiś okres czasu ile telefon może być w serwisie?

    Musisz zerknąć do karty gwarancyjnej. Nie pamiętam dokładnie w tym
    momencie a swoją gdzieś posiałem :)

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1