  • Data: 2018-05-05 22:48:21
    Temat: Re: odpowiedź na pozew
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2018 o 22:19, ń pisze:
    > To odłóż z bańkę na odszkodowania za naruszenie dobrego imienia i publikuj ;-))

    Chodzi o instytucję państwową, a zgodnie z orzeczeniem trybunału
    konstytucyjnego, zaufanie obywatela do panstwa stanowi uczucie
    pozbawione podstaw, więc o naruszeniu dobrego imienia nie może być mowy;)

    Tak na poważenie - mam w tym uzasadnieniu liczbę (w procentach i
    liczbach bezwzględnych) kobiet w ciąży, na urlopach macierzyńckich i
    rodzicielskich, które zostały zwolnione (a w zasadzie ich umowy zostały
    wygaszone) przez Pełnomocnika wbrew zapewnieniom Sektetarza Stanu
    złożonego w czasie obrad komisji sejmowej. Ciekawostką jest, że te osoby
    mają takie samo na imię i nazwisko oraz numer pesel;)

    Pewnie w dobrym świetle to nie stawia ani samego (nie)zainteresowanego,
    ani agencji rządowej ani obecnego pełnomocnika ds społecznych a
    niegdysiejszej premier rządu, chwalącego się prowadzeniem polityki
    prorodzinnej. Co ciekawe strona pozwana nie była pytana o te dane, a
    dostarczyła je "górką", więc chyba się ich nie wstydzą.

    Shrek