  • Data: 2018-05-10 22:43:58
    Temat: Re: odpowiedź na pozew
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-05-18 o 11:36, Marcin Debowski pisze:

    > Poguglaj po publikacja korespondencji. Jest pewne zamieszanie tez w
    > kontekscie praw autorskich (PA). Generalnie jest art. 82 PA, który jest
    > tak sformułowany, że cześć go interpretuje jako prawo pośmiertne, ale sa
    > i inne orzeczenia.
    > https://czasopismo.legeartis.org/2015/09/wlasciciel-
    listu-adresat.html

    Mam wynikającą z treści art. 4.2 Ustawy Prawo Autorskie wątpliwość, czy
    przepis ten ma zastosowanie do odpowiedzi na pozew. Wydaje misie, że
    odpowiedź na pozew jest częścią akt prawy, a zatem zastosowanie będzie
    miał art. 525 kpc. Decyduje "przewodniczący". Tylko nie za bardzo
    przychodzi mi do głowy przepis karny. Najbliższy byłby art. 266 kk.
    Publikacja bezie na pewno wbrew ustawie, ale czy publikujący wpisuje się
    w listę?