  • 11. Data: 2008-07-03 12:32:59
    Temat: Re: odbiór dokumentów?
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    > "sotb" <s...@n...netu> wrote
    >
    > Było na grupie niedawno. Tam było podane rozporządznie ministra, które
    > powinno pomóc.

    Chyba nie tak niedawno, bo do stycznia nie ma słowa o obiegówkach, ani o art
    276

  • 12. Data: 2008-07-03 15:33:59
    Temat: Re: upoważnienie?
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 3 Jul 2008 11:38:07 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a)
    w:<news:Pine.WNT.4.64.0807031134140.3312@quad>:

    > Podałeś mu PRZEPIS cytowany na grupie i spytałeś CO BY ZROBIŁ ZE
    > ZGŁOSZENIEM PRZESTĘPSTWA, jakby takie wpłynęło?

    Odesłałby na drzewo, niech sobie gość składa zawiadomienie o przestępstwie,
    jak ma taki kaprys. A dokument leży.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 13. Data: 2008-07-03 18:02:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szerr wrote:

    > Niestety pogląd prezentowany na grupie, na przykład przez Roberta Tomasika
    > o możliwości wezwania patrolu i skutecznej interwencji policjantów, nie
    > znajduje odzwierciedlenia w praktyce. Kilka dni temu rozmawiałem na ten
    > temat z z-cą komendanta komendy powiatowej. Wyśmiał mnie i powiedział, że
    > wyśmiałby każdego proszącego o taką interwencję. Jego zdaniem decyduje
    > regulamin uczelni.

    Powiedz mu, żeby wrócił do szkoły, bo sobie może kiedys kłopotów narobić.

  • 14. Data: 2008-07-03 18:03:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szerr wrote:

    > Odesłałby na drzewo, niech sobie gość składa zawiadomienie o przestępstwie,
    > jak ma taki kaprys. A dokument leży.

    najwyraźniej ma ochotę iść na wcześniejszą wymuszoną emeryturę.