  • 1. Data: 2008-07-02 12:46:16
    Temat: czynsz co2 + spoldzielnia
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, prosze o szybka pomoc.

    w mieszkaniu ktore kupilem po babci (nie zamieszkiwalem go) nikt nie
    mieszkal.
    byly odczyty ze spoldzielni co2.
    w akcie notarialnym ( w mieszkaniu po babci) byl adres zameldowania i cala
    koresponedncja byla kierowana na adres pod ktorym mieszkalem u rodzicow.

    byly odczyty co2, ja o nich defakto nie wiedzialem,
    gdy sie dowiedzialem bylem u prawnika w spoldzielni bo kazali mi juz placic
    45zl za odczyty.
    prawnik powiedzial ze nie maja racji (ich prawnik) i mial to zalatwic.

    prawnik tego nie zalatwil, do zaplaty przyszlo ponad 800zl policzyli mnie z
    maksymalnego zuzycia z wezla,
    pomimo iz rok wczesniej byly zwroty mieszkanie stalo puste nie wzieli tego
    pod uwage.

    kaza mi zaplacic ponad 800zl, czy moge z tym isc do sadu czy tylko prosic
    ich o laske i rozlozenie na raty??????

    pomocy :(((

  • 2. Data: 2008-07-02 17:15:31
    Temat: Re: czynsz co2 + spoldzielnia
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    co to co2?

  • 3. Data: 2008-07-02 17:48:33
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 2 Jul 2008 19:15:31 +0200, grubianin napisał(a):

    > hej
    >
    > co to co2?

    Obstawiam dwutlenek węgla. Tylko teraz nie wiem czy się płaci za wydychanie
    czy jak...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2008-07-02 19:05:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:p8qqiih40d3$.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Obstawiam dwutlenek węgla. Tylko teraz nie wiem czy się płaci za
    > wydychanie czy jak...
    Może i dwutlenek.
    Ja z kolei nie wiem czy aby wydalić z siebie taki bełkot jak wątkoczyńca to
    wystarczy być obciążonym dziedzicznie czy trzeba dodatkowo ćwiczyć i
    ukończyć jakieś szkolenia.

    --
    Jotte