  • 1. Data: 2008-07-02 13:12:29
    Temat: upoważnienie?
    Od: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów!

    Mam do odebrania dokumenty na uczelni zrezygnowałem z nauki i wykreślono
    mnie z listy studentów chciałbym zapytać czy mogę napisać koledze
    upoważnienie które pozwoli mu odebrać dokumenty w moim imieniu ze
    względu ze wyjazd po nie to dzień stracony dla mnie a bedę je
    potrzebował by złożyć w innej uczelni,
    czy upoważnienie w stylu: "Ja niżej podpisany... legitymujący...
    upoważniam... itd itp" wystarczy czy muszę to podbić gdzieś w urzędzie
    miasta? Dziekuje za pomoc!!

    POzdrawiam
    Marcin S.

  • 2. Data: 2008-07-02 13:24:58
    Temat: Re: upoważnienie?
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > upoważniam... itd itp" wystarczy czy muszę to podbić gdzieś w urzędzie
    > miasta? Dziekuje za pomoc!!
    notariusz

  • 3. Data: 2008-07-02 13:33:32
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 2 Lip, 15:12, Neptun <n...@s...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > upoważnienie które pozwoli mu odebrać dokumenty w moim imieniu ze
    > względu ze wyjazd po nie to dzień stracony dla mnie a bedę je

    Moze poleconym zazadaj wydania dokumentow i wskaz adres na ktory maja
    je wyslac?

  • 4. Data: 2008-07-02 13:41:31
    Temat: Re: odbiór dokumentów?
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

> [...]
    > czy upoważnienie w stylu: "Ja niżej podpisany... legitymujący...
    > upoważniam... itd itp" wystarczy czy muszę to podbić gdzieś w urzędzie

    A to ja się zapytam, czy uczelnia może przetrzymać dostarczone im dokumenty
    (świadectwo lub odpis) do chwili aż przyniosę im podpisaną obiegówkę?
    Mają taki regulamin wewnętrzny, ale czy nie jest on sprzeczny z prawem?

    Art. 276. Kto niszczy, uszkadza, czyni bezużytecznym, ukrywa lub usuwa
    dokument, którym nie ma prawa wyłącznie rozporządzać, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat...

    SOTB

  • 5. Data: 2008-07-02 13:47:19
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    >Moze poleconym zazadaj wydania dokumentow i wskaz adres na ktory maja
    >je wyslac?

    Tak właśnie ja zrobiłem i okazało się, że nie wyślą. Każdy musi je sam
    odebrać, a ponadto musi się po mieście przelecieć z obiegówką - kilka godzin
    biegania. Właśnie od obiegówki jest uzależnione wydanie dokumentów.

    Osobiście uważam, że muszą wydać (przynajmniej ich właścicielowi), a
    obiegówka, czy nawet uregulowanie zaległych płatności jest odrębną sprawą i
    nie może mieć wpływu na wydanie dokumentów. Ale wolę zapytać, bo może mi
    ktoś świat wywróci do góry nogami:)

    SOTB

  • 6. Data: 2008-07-02 20:03:32
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "sotb" <s...@n...netu> wrote
    > A to ja się zapytam, czy uczelnia może przetrzymać dostarczone im
    > dokumenty

    Było na grupie niedawno. Tam było podane rozporządznie ministra, które
    powinno pomóc.

  • 7. Data: 2008-07-03 04:55:00
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2008 15:47:19 +0200, sotb napisał(a):

    > obiegówka, czy nawet uregulowanie zaległych płatności jest odrębną sprawą i
    > nie może mieć wpływu na wydanie dokumentów. Ale wolę zapytać, bo może mi
    > ktoś świat wywróci do góry nogami:)

    Temat obiegówki i wydawanie dokumentów był wałkowany na tej grupie.
    Poszukaj, może tamte wskazówki z dyskusji ci pomogą.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Granica PL/UA: http://tiny.pl/nvbp

  • 8. Data: 2008-07-03 06:00:26
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 3 Jul 2008 06:55:00 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a) w:<news:g4hm35$6ku$1@achot.icm.edu.pl>:

    > Temat obiegówki i wydawanie dokumentów był wałkowany na tej grupie.
    > Poszukaj, może tamte wskazówki z dyskusji ci pomogą.

    Niestety pogląd prezentowany na grupie, na przykład przez Roberta Tomasika
    o możliwości wezwania patrolu i skutecznej interwencji policjantów, nie
    znajduje odzwierciedlenia w praktyce. Kilka dni temu rozmawiałem na ten
    temat z z-cą komendanta komendy powiatowej. Wyśmiał mnie i powiedział, że
    wyśmiałby każdego proszącego o taką interwencję. Jego zdaniem decyduje
    regulamin uczelni.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 9. Data: 2008-07-03 06:08:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szerr napisał(a):

> [...]
    > temat z z-cą komendanta komendy powiatowej. Wyśmiał mnie i powiedział, że
    > wyśmiałby każdego proszącego o taką interwencję. Jego zdaniem decyduje

    No i?

    j.

  • 10. Data: 2008-07-03 09:38:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jul 2008, Szerr wrote:

    > Niestety pogląd prezentowany na grupie, na przykład przez Roberta Tomasika
    > o możliwości wezwania patrolu i skutecznej interwencji policjantów, nie
    > znajduje odzwierciedlenia w praktyce.

    Teza: nie spróbowałeś.

    > Kilka dni temu rozmawiałem na ten
    > temat z z-cą komendanta komendy powiatowej. Wyśmiał mnie i powiedział, że
    > wyśmiałby każdego proszącego o taką interwencję. Jego zdaniem decyduje
    > regulamin uczelni.

    Ale komendant ma prawo mieć własne zdanie, jak każdy.
    Ew. ustalanie co ma byc a co nie ma być następuje w momencie, w którym
    dana osoba musi podjąć decyzję za którą poniesie odpowiedzialność.
    Ja np. uważam, że jeśli ewidentnie droga jest pusta, to pieszy
    ma pełne prawo przejść przy czerwonym świetle :P
    A że przepisy przewidują takie zachowanie tylko w .uk, to znaczy
    że w razie czego moje zdanie okaże się w .pl błędne :>

    Podałeś mu PRZEPIS cytowany na grupie i spytałeś CO BY ZROBIŁ ZE
    ZGŁOSZENIEM PRZESTĘPSTWA, jakby takie wpłynęło?

    pzdr, Gotfryd