  • 11. Data: 2006-09-30 21:33:21
    Temat: Re: obiegówka a odebranie świadectwa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Sep 2006, KrzysiekPP wrote:

    > A czego ty oczekujesz od takich młodzików z interwencji ?

    Stosowania początku wszystkich spraw administracyjnych, karnych
    i podobnych: "załatwia się na piśmie"? ;)

    Tak, to JEST problem.
    Jak udowodnić odmowę przyjęcia pisma jeśli policja odmawia potwierdzenia
    odmowy przyjęcia...

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2006-09-30 22:41:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Tak, to JEST problem.
    > Jak udowodnić odmowę przyjęcia pisma jeśli policja odmawia potwierdzenia
    > odmowy przyjęcia...

    Dyktafony są obecnie tanie, a i używaną kamerę w dobrym stanie można
    kupić za mniej niż 300zł ;)

  • 13. Data: 2006-10-02 17:44:30
    Temat: Re: obiegówka a odebranies'wiadectwa
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>

    Witam,
    > Wierzysz że nagle zmienią zdanie? Ja bym raczej się przeszedł na pocztę.
    > Sprawdzonym zestawem jest wysłanie równolegle poleconym żądania wydania
    > dokumentu do uczelni (czyt. rektora) i skargi do MEN.
    Zmienili zdanie, po dzisiejszej wizycie odzyskałem swoje świadectwo bez
    większych problemów :) Tym razem obyło się bez wzywania policji. Może
    ktoś Panie w dziekanacie uświadomił że jednak mogą mieć problemy jak nie
    będą chciały oddać dokumentu.
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 14. Data: 2006-10-03 02:24:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    >
    > Tak, to JEST problem.
    > Jak udowodnić odmowę przyjęcia pisma jeśli policja odmawia potwierdzenia

    wezwać patrol niech przyjadą i pooglądają.
    Raczej się nie wyprą, że nie byli i nie widzieli.

  • 15. Data: 2006-10-03 02:24:37
    Temat: Re: obiegówka a odebranieA>wiadectwa
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> wrote in message
    2. Wystosować skargę do Ministra Edukacji i Nauki (czy jak on się tam
    teraz nazywa)

    Giertych :)

    -------------------+
    -------------------+

  • 16. Data: 2006-10-03 12:16:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:
    > "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> wrote in message
    > 2. Wystosować skargę do Ministra Edukacji i Nauki (czy jak on się tam
    > teraz nazywa)
    >
    > Giertych :)

    Roman "Dzień Sądu" Edukator ;->

  • 17. Data: 2006-10-03 17:05:34
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Uprasza się o nieużywanie mojej sygnaturki, bo wygląda jakbym sam z sobą
    rozmawiał (zapominając o wcinaniu cytatów).