  • 1. Data: 2006-09-29 16:41:59
    Temat: Stypendium socjalne - brak zdolnosci finansowej - wlasne miesz.
    Od: "S R" <r...@g...pl>

    Witam!

    Moja zona stara sie o stypendium socjalne na uczelni.
    Ja w 2005 roku przebywalem na urlopie wychowawczym. Posiadalem zatrudnienie
    na caly etat.
    Zona w 2005 roku pobierala rente socjalna (ok. 400 zl)
    Od 2004 roku mieszkamy oddzielnie (w mieszkaniu zapisanym na moich rodzicow).
    Do wniosku dolaczone zostalo oswiadczenie ze nie mieszkamy z rodzicami i nie
    utzymujemy kontaktu z nimi (brak mozliwosci dostarczenia zaswiadczen z US)
    oraz zaswiadczenie z biura meldunkowego ze samodzielnie mieszkamy w
    mieszkaniu od 2004 r.

    Na uczelni oswiadczyli ze nie przysluguje mojej zonie stypendium socjalne
    gdyz nie posiada ona zdolnosci finansowej.

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2005/1365.htm
    art. 179

    Czy ten przepis jest tak bezlitosny ze student mieszkajac samodzielnie bez
    rodzicow i nie majacy srodkow na zycie nie otrzyma stypendium?

    RakS

  • 2. Data: 2006-09-29 19:39:55
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Odwoluj sie, powolujac na rzeczywisty brak srodkow do zycia. Znam przypadek,
    ze podanie zostalo rozpatrzone pozytywnie dopiero po 2 tygodniach siedzenia
    z kubeczkiem pod dziekanatem z haslem "NIE MAM NAWET NA JEDZENIE. UCZELNIA
    ODMAWIA MI STYPENDIUM SOCJALNEGO. PROSZE O WSPARCIE!" i zebrania na zycie.

    Pozdrawiam,

    Tiger